Tiseth! Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 passe vell på e36 me spacera? menne, kanskje litt vell stort?
manta-a Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 passe vell på e36 me spacera? menne, kanskje litt vell stort? Tja kan vel hende=)Det går jo an te og prøve de på da.Bor jo oppi korsvegen æ da=)
Tiseth! Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 passe vell på e36 me spacera? menne, kanskje litt vell stort? Tja kan vel hende=)Det går jo an te og prøve de på da.Bor jo oppi korsvegen æ da=) aha, itj så langt unna da. kvål æ men dårlig med peng fortia, vil itj bytte i mine mindre pene 17" med et lite mellomlegg evt?
manta-a Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 passe vell på e36 me spacera? menne, kanskje litt vell stort? Tja kan vel hende=)Det går jo an te og prøve de på da.Bor jo oppi korsvegen æ da=) aha, itj så langt unna da. kvål æ men dårlig med peng fortia, vil itj bytte i mine mindre pene 17" med et lite mellomlegg evt? Tja,Kan itj du sende meg nå bilder av de og litt mere info da??
Hankook Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Kan være jeg tar feil her nå, men tror ikke de går på 3serie. Da spacera brukes for og få 3serie felger til og passe 5 serie. Altså, du må dreie av noen millimeter for og få dem innforbi hjulbuene i en e36.
Tiseth! Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 ja, fant ut det kommer nok til å stikke langt utafor, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå