Rune///M Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Hei! har en M5 spoiler til e34 liggende,men vil ikke borre i luka mi så vurderer å lime den på istede, hvor godt henger dette visst jeg feks bruker rutelim? pusser litt, rengjør skikkelig og får på lim godt overalt.. har også ett limsett fra koed som er beregna på dette liggende, hva vil så være best tror dere? neon erfaringer? takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Er det på ruta eller på bagasjelokket du skal ha den? På bagasjelokket bruker du bare ein god dobbelsidig tape. På ruta ville eg brukt ein eller annen gjennomsiktig lim ... usikker på hvilken, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 viktig å merke seg at baklukespoiler til e34 faktisk er en spoiler, og ikke ei leppe som på alle nyere. hvorvidt det holder å lime tør jeg ikke påstå noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jeg har en m3 list på bakluka mi, som er festet med dobbeltsidig karosseriteip.. funker som bare julingen og har hatt bilen i vaskehall og er der enda så vil tro at det skulle gå å lime den spoileren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 selvfølgelig er den festet med dobbelsidig karosseritape, det er jo sånn det er originalt. men det er VESENTLIG forksjell på ei list og på en SPOILER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jeg limte både bakrutesenkeren og den m3 lista på bagasjeluka og det henger enda : ) brukte sikaflex 552 funker hittil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 greier dere ikke å lese? selvfølgelig vil dette henge. det er noe helt annet enn en spoiler... min antagelse er at det går fint så lenge du ikke kjører i høye hastigheter. (200 sjiktet) den originale spoileren gir faktisk ganske bra med trykk når du kommer opp i hastighet, og da vet jeg ikke om jeg ville stolt på bare lim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 selvfølgelig er den festet med dobbelsidig karosseritape, det er jo sånn det er originalt. men det er VESENTLIG forksjell på ei list og på en SPOILER. ja, beklager, men jeg det egentlig mente var vel at jeg ville limt den.. ville tro at det skulle holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 jeg ville skrudd den fast som org... en sånn klemmer ganske brai fart så greit att det sitter fast... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 ja det er en bakluke spoiler ja! enn sånn liten M5 E34 spoiler visst dere ser den for dere! hmmm.... men er jo et h****** visst jeg borrer feil! Noen tips på å få borret hullene rikti? er jo tross alt 4 skruer som skal nedi! Takker for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 vil tro bmw fremdeles har (kan skaffe) maler om du er veldig nervøs for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 ja det er en bakluke spoiler ja! enn sånn liten M5 E34 spoiler visst dere ser den for dere! hmmm.... men er jo et h****** visst jeg borrer feil! Noen tips på å få borret hullene rikti? er jo tross alt 4 skruer som skal nedi! Takker for svar alle sammen! Gruer meg til det samme Plutselig er man ferdig og ser at spoileren står skjevt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune///M Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 åja!, kan de det ja! haha, jepp! blir liksom, litt irriterende..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå