Dorris Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Har en 320 motor stående. komplett med ledningsnett hjerne osv... gått en plass mellom 250.000 og 280.000 ifølge forrige eier.. kunne tenkt meg 2500 for den. hentes i valdres. Mvh Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 gamle motoren til Arber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 mhm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Ingen som har bruk for en krutte god 2.0l altså? D er absolutt prutbart, for jeg har overhodet ikke tenkt til å bruke den ble startet opp å sjekka at alt var i orden før jeg plukka den ut forrige helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 er også med gir kasse, vist d er til noe hjelp.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 lyst til å selge ledningsette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 lyst til å selge ledningsette ? Tja, d kan jeg vel... ser ikke ut som noen har bruk for motoren, så jeg får ta den fra hverandre å se om jeg kan få brukt rådene til noe lurt Hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matser`n Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 sendt deg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2010 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå