durbie92 Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hei, nå har bmw min (520i) stått et par månder, da jeg parkerte den fungerte alt fint. Nå når jeg prøver å starte er alt jeg hører noen klikkelyder fra motorommet. Ikke noe annet. Ingen feil som jeg vet om, var i tipp topp stand før den ble parkert. NOen som har noen forslag på hva jeg kan sjekke/gjøre?
durbie92 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 Har også prøvd med starthjelp fra annen bil, fortsatt bare klikkelyder. Har lest litt på andre poster her og med samme problem, for vel ut å prøve meg fram
tøsen Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 mulig startmotoren har kilt seg. prøv og kakk litt på den med en hammer å se om den vil dra rundt
durbie92 Skrevet November 23, 2010 Forfatter Skrevet November 23, 2010 lys og alt annet fungerer, sjekka batteriet nå, står på lading så får sjekke senere. Prøvde igjen istad med starthjelp fra bil, det er litt liv i motoren, hørtes ut som den gikk enhalv runde istad... Men for sjekke i morgen. med fullladet batteri:) skal prøve å banke litt på startern og:)
SweetBMW Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 dersom den ahr stått stille er det mest sannsynlig bare batteriet som har lada seg ut. husk at når du kobler startkabler innpå, så er det ikke alltid du får god kontakt, prøv og jukk litt på kabla og la den stå litt med hjelpebilen på høy tomgang. SÅ prøv å start bilen din.
astrid320ia Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Hei=) Har selv en bmw 320 som hadde akkurat samme problemet i sommer... Trodde det var starteren som hadde tatt kveld, men fant til slutt ut at det rett og slett var kondens... Ved å kynne starteren leeeenge og gi gass, så kom den til slutt:) Skjedde det samme her for noen dager siden, og det var nok en gang kondens som kunne for elendigheten. Hørtes ut som om starteren hadde feil innslag,men det gikk seg til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå