Bimmerhansen Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Skrevet Februar 3, 2011 Da ligger de her i verkstedet mitt venter på en real shine og fiks av skader.. Takk for handelen. det høres bra ut, kler 1 og 3 serie meget bra så de fortjener en shine;) takk for handelen Ja blir prøvemontering på E46'n i morra. Men frykter jeg må skru den opp en 3-4 cm for å få plass. det skal du nok ikke se bort ifra:D legg ut bilde da;)
Bambo Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Kan faktisk skru den ned ett par-tre cm til framme fant jeg ut. å kanskje bortimot en cm til bak Bygde helt perfekt ut i buer gjorde de å. Har alt blitt litt blankere Men er jo så stygt eira att vurderer glassblåse de å få på litt ny lakk.
Bambo Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 solgt?mvh Thomas Drammen Mulig en fordel lese igjennom poster. Ser du 2 innleg lenger opp skriver jeg att de er henta av meg å ligger i verkstedet venter på en shine. Samt att jeg legger ut en smakebit av hvordan de ble på bilen min
Bimmerhansen Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Kan faktisk skru den ned ett par-tre cm til framme fant jeg ut. å kanskje bortimot en cm til bakBygde helt perfekt ut i buer gjorde de å. Har alt blitt litt blankere Men er jo så stygt eira att vurderer glassblåse de å få på litt ny lakk. de kledde jo bilen drit bra da;)
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Hei. Beklager off topic. Men hvordan var det med 235/35 på E36? Grunnen til at jeg lurer er for at jeg er i full gang med å bestille dekk til mine 19" felger
Bimmerhansen Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Hei. Beklager off topic. Men hvordan var det med 235/35 på E36? Grunnen til at jeg lurer er for at jeg er i full gang med å bestille dekk til mine 19" felger jeg hadde det med justerbart understell og valsa litt, så gikk det fint;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå