Gå til innhold

Hk's tuning div e34 Søknad godkjent hos bt :D

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vanleg sølv hot paint biltema :P

bra og bra - vart heilt greit men ikke heilt fornøgd enda berre midlertidig ;)

kunne faktisk tenkt meg blå :) men de hadde ikkje biltema :P å rød blir for Chevrolet/volvo aktig synest eg..

Skrevet

Har innimellom vært fristet til å få en annen farge på toppdekslene selv, men kommer bare frem til at så lenge dekslet på toppen må være der for at ting skal se halvgreit ut, hjelper det ikke. hadde man klart å få maskina til å se bra ut uten det dekslet hadde saken vært en annen. ;)

Skrevet

.hehe dette har du sikkert lest meir om enn meg :P ikke nåkke som eg trenker på akkuratt no ;) men hadde vert tøft for utsene sin gunn =P~ men blir vel ei god stund tiil eg tenker den tanken i praksis

Heiv på toppdeksele og ny pakning i dag samt fekk vaska den litt ;) ser jo opp til Mpower som har vasket sin heilt støken,, men men dette for holde for min del - er jo ikke ei utstillings maskin heller, denne skal brukast :wink:

1huygl5hygi96m2c1pee.jpg

yo5851hyalc6kzmbqdlv.jpg

8igmehqdyzdtvo3022vp.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

bra garasje det der da :)

traverskran er konge når motor skal ut og inn, har sånn i verkstedet eg og, bare eg har grav under med traversjekk også. alt går så mye lettere med skikkelig utstyr :)

Skrevet

So sant so sant :)

fekk gjort litt småplukk i kveld og.. inn med bilen og heva den å oppmontering av meir verktøy.. bilder kommer i morgon

hadde ikke kamera me :P

Skrevet

Gløymte kamera i dag og gitt.. fekk berre demontert fronten og ledningsnete til motoren på 520'en i dag.. vart utkalt på ekstrajobbing so fekk ikkje gjort stort :P

men i gårkveld hadde eg de litt arti med å kjøre kompiser på fylla i Mazda RX8 ;)

Skrevet
Dinna fargen kunne eg ha tenkt meg på bilen når den blir feridg.. nåkken som veit fargekode ? :)

lct5nhbew9prrmer8cj2.jpg

Er Christian (NeonMuffler) sin det der, rå bil. Bare å spørre han, er en trevelig kar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...