NeonMuffler Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 desverre så er det ingen som vil få den fargekoden gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 hehe tenkte meg de.. men har ei anning på ka eg vil ha i dag har eg fått demontert mellomaksling, diff, drivakslinga og bensintank å i morgon skal 530 til bt på visning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Bilde av prosjekte invistert i varme og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Tomt å fint - nå skal de lille av rust fjernes eit rusthull som har vert prøvd fikset av han som hadde bilen.. men kune ikke sveise i gang med å ta ut ledningsnette å desbord fela styr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Ser bra ut Har ikkje lest gjennom alt, men blir det full shinings både over og under her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 viewtopic.php?f=1&t=179164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 De var planen ja, vekk me alt av rust og tektylere godt å lakking når de står for tur:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 takker for den er vell ikke heilt same fargen som den eg har på bile, men de trur eg er ein mix av litt forskjelling men fåttt eit tips om att namnet på ein liknande farge er Lotus Persian Blue Metallic;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 om nåkken trenge 520 deler eller andre ting fra bilen så er de berre å sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 var det mye styr å ta ned bensintanken? begynner og få litt gåene lufterør på tanken så tenkte å bytte de. har ikke sett så nøye etter hvordan den er festet, så kanskje du hadde noe tips før eg begynner på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 måtte gje for varmekanona ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Ser bra ut dette hanskr. Stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 har gløymt å oppdatere, torsdag og fredag vart de kapping av rust hulla i golve og sveis i nye med migg'en til ein komis fekk og grunna og lagt på tecktyl. så vart resten av ledningsnettet tatt ut... huff til mykje skit hehe. desjbordet og varmeregistert er også ute så bilen er så langt som mulig ribba- fant nåkken flekker med overflaterust bak under bensintanker så de skal pussast ned å få på grunning og godsmøring har vert stilt i helga - måtte i skogen etter ved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Var ikke så veldig vanskeleg må eg sei, tok av slangane som går inn på pumpa og dei to skruane som holder banda under tanken. så var de ein 8mm skrue oppe med tanklokke, ellers var de vell eit par slanger nedover med påfyllinga som måtte vekk etter som tanken kom ned. men var trangt å få den ned ettersom de ikke gjekk ann å få vekk øverste delen som du skrur fast tanklokke på. men alt går med list å lempe var vel gjort på 10 min lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå