hanskr Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 måtte gje for varmekanona ? 5200 levert i førde norsk firma bra kanon som ikke bruker så verst med diesel / parafin etter kva du føler for hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Ser bra ut dette hanskr. Stå på videre takk takk de skal eg vett'u har berre vorte litt mismodig pg av at bt ikke var heilt positiv til søknaden om karosseri bytte, dei meine bilen ikke var skada alle plassane som takstmannen fra bilskadesenteret hadde funne.... så blir vel å lage til ei klage må berre vente på endeleg svar fra sfoor eller ka de no hette de stod blant anna att v8 godkjenninga ville falle vekk ved karosseri skift å att de ikkje var mulig å godkjenne den i gjenn i 520'en pg av vekta ???? men den vart no godkjent i ein 518 som har mindre vekt :S ... så eg får sjå kva tida bringer.. får gjere ferdig dette karosseriet heilt å så muligens lage ny søknad der eg bruker 520'en som utgangspungt og donorbil fra 530'en ... delene er vertfal plombert så eg sku vel kunne demonter den og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 tid for ein liten litt avik hehe ein komis hadde nåkken rare lyder å meinte eksosen hadde falt av - men den gjekk berre på 5 syl. etter litt feilsøking so fant eg denne so slik gjekk dinna kvelden vekk:P alt skal vist byttast av pakninger simmiringer, kvassare kam ny ventil løftarar å grenerør + chip å clutch - så har ein liten kosejobb foran meg når delene kommer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 sitte å lure på clutch te skuta ha tenkt på denne http://en.sachsperformance.com/sachs-ra ... set-2.html tåler vertfall nåkk nw å skal passe spleinien på 530 kassa og dimensjonen på svinghjulet.. nåkken som har formeining om dette ? eller hadde den nederste clutchen her http://en.sachsperformance.com/sachs-ra ... index.html vert betre--- eventuelt kor finn eg ut kas trykkplate som duger til denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2011 har og lurt på eksos te bilen å denne lyden kunne eg tenkt meg nåkken som veit kor eg kan få kjøpt de hen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Har desverre ikkje vert nåkke aktivitet på bimmersen denne veka :S vart berre jobbing 90timer ++ må vel være greit hehe fekk henta meg 6 trins kasse i dag 540 kasse fra e39 med clutch og svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 litt of tropic men men.. måtte bytte toppakning på bruksbilen volvo 740.. begynte å bruke 5l vattn for dagen skifta den natt til lørdag reinvaska og fin av seg sjølv !! va litt skiv ja måtte planast mykje før eg fekk den bein.. denne slangen rauk på siste turen eg hadde me den før toppakning skifta.. pansere opna seg eit hakk og vatne stod ut hehe bein å fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 det får en si, skikkelig kasse du har fått tak i, kas diff skal du bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 håper den funker bra ja diffen blir vel den som står på 530'en me 25 % sperr eller muligens så får eg tak i ein m5 bakstilling med alt som trengs... er også 25 % sperr på den diffen kass mellomaksling du bruker på kassa di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 det får en si, skikkelig kasse du har fått tak i, kas diff skal du bruke? håper den funker bra ja diffen blir vel den som står på 530'en me 25 % sperr eller muligens så får eg tak i ein m5 bakstilling med alt som trengs... er også 25 % sperr på den diffen kass mellomaksling du bruker på kassa di ? det blir nok good eg har jo en 540 diff du kan få kjøpe evnt hvis du trenger det. eg har jo 530 kasse på min, så alt fra kassen og bak er byttet ut med 530 drivdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 det får en si, skikkelig kasse du har fått tak i, kas diff skal du bruke? håper den funker bra ja diffen blir vel den som står på 530'en me 25 % sperr eller muligens så får eg tak i ein m5 bakstilling med alt som trengs... er også 25 % sperr på den diffen kass mellomaksling du bruker på kassa di ? det blir nok good eg har jo en 540 diff du kan få kjøpe evnt hvis du trenger det. eg har jo 530 kasse på min, så alt fra kassen og bak er byttet ut med 530 drivdeler eg som roter beklager - flott da veit eg om den diffen om de ikke sku bli nåkke av m5 bakstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Sjå der ja. blir bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Sjå der ja. blir bra dette. Håper på de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Fekk rydda skikkeleg opp på verkstede i går, hyller å rioler kom på plass. I dag var lednings klysa å sikringsboksen tatt heilt ut av bilen no gjenstår berre bensinrør å bremserør så er bilen heilt tom måtte bare hive opp eit bilde av kaka eg fekk av jobben i dag 19år å greie !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Fått pussa litt overflate rust der som tanken var. .tatt ned ein del bensinrør, stabstag bak, diff feste å løyst bremserør --- så bakstillinga er klar for nedtaking... ( når den tid kommer ) til helga bil bilen trulig stima ned og vaska innvendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå