hanskr Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Får no slenge opp nåkken bilde av 525'en og da m20b25 Har nytt panser pg de nye er bulka og bakluka fekk seg ein støyt under rare omstendigheter i sommar så den blir skifta og. eller's skal de på bakrutesenkar, sote ruter å turbo som de står her... å sef eu godkjennast først blir litt rotete denne tråden no... får endre tittel kansje
Vegard-E30 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Angre på eg solgte den 525'en.. digga fargen, og fronten er digg
joachim sørlie Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 det her har jeg troa på altså virker som det blir gjort grundig, og sikkert kjekt og kunne berge seg selv noen ganger jaa
hanskr Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Angre på eg solgte den 525'en.. digga fargen, og fronten er digg hehe kan få kjøpe tilbake
hanskr Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 det her har jeg troa på altså virker som det blir gjort grundig, og sikkert kjekt og kunne berge seg selv noen ganger jaa Takker
hanskr Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 i kveld har eg fått bilen inn på verkstaden, montert nytt panser svar !! vert å plukka deler som eg har kjøpt av ein kar her i område.. * 2 stk el dører ( for å ha i reserve) * m-teck 2 ratt * panser * bakluke med spoiler i morgon blir de utplukking av el takluke motor, liten kjørekomputer ( reserve) temp følar til kjørekomputer ( min har forsvunnet ), kupevifte og kupe radiator å vindusvisker foringer
hanskr Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Måtte av me toppdeksele å sjå korleis de såg ut her etter vinteren...var reint å fin de gitt;) eit par vipepr som må flyttast på plass turbo greiene som skal på..... De fine ratte å så kom purken på besøk på verkstede i natt å lure på ka eg dreiv me hehe
hanskr Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 Prøvde å få nåkken bilder me de nye pansere
hanskr Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 Då var de tid for ein liten oppdate Har då skaffa meg ein ny bruksbil bare bare ein 2 liter i den no ... men de kjem seg etter kvart Mangler frontfanger-- om nåkken har skrik ut!! E46 stoler å ei ny panser lampe
hanskr Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Ein oppdat etter gamalt !! Har blitt mykje jobbing på alt anna ein mine eigne biler den siste tida hatt overhaling på 525'en til ein kompis hiver ut nåkken bilder av de vart tungt å skubbe den opp på bukken - så fant ei genial løysning firkantrør me hengarfeste i begge ender... da va de berre å rygge ;D Ellers er bensinrør å bremserør på 520 karosseriet kom av å nye papirer til bt med dok på karosseri osv er levert -- så ikke lenge før søknaden er på veg til sfoor fra bt no
hanskr Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Har vert dårleg med oppdatering her gitt- skal prøve å komme sterkt tilbake :=) Fant feilen på 525'en min så da vart de ny toppakning å strekkbolter ein gang til
hanskr Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Videre me de som er gjort me 520'en Grunna hjulbrønnen malt div i fronten nye foringer i caster stag- gs performance
hanskr Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 fleire bilder begynt å matte bilen vart ein meir tidkrevane jobb enn eg hadde sett for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå