Vegard-E30 Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Ole, det der er PM info, trenge ikkje spytte alt sånt inn i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Samma F, han har brukt burneringen når det ikkje var folk der...Altso, ansvarlege... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 da e grett no. å filmane e fjerna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Ett par bilder fra da bilen var ute ein tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 19, 2011 Share Skrevet Juli 19, 2011 Ser veldig bra ut men vil ikkje du lakke motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 bilda lure nåkk litt - va uheldig me ein del støv .... jo motorromme skal lakkast - må berre få montere over div fester som står på andre bilen ( som eg ikkje får lov å demontere enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 er ikke lastebil lakk litt sterkere og tykkere? mindre sjangs for sig? og mye billigere:P men blir det så pent så vurderer jeg det selv da jeg selv skal lakere e34 min køl svart^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 er ikke lastebil lakk litt sterkere og tykkere? mindre sjangs for sig? og mye billigere:P men blir det så pent så vurderer jeg det selv da jeg selv skal lakere e34 min køl svart^^ jo den skal vel være de - trenger ikke så mange lag bare 2 ja billigere blir de - ca 3 lapper for 3l svart volvo lakk + 1l tynner å 1l herdar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Fjerna batterikassa -måtte sveise i gjenn hola etter punktiga Fått på lit farge prøvde nett bakfangaren - ikkje fått lakert nederste del enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Får oppdatere littt i helga demonterte eg m5 delebilen som eg hadde ståande fekk heist heile bilen opp i traverskana så var de av me for og bakstilling godt me stygg bruksbil som kan brukast te alt av og til på vet til skrapen 200m å kjøre Fått slipt litt på diffen trenger ein vask å litt meir jobb så bli dn fin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Ser bra ut Hans Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Ser bra ut Hans Kristian Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Har fått pussa reine stabstaga i dag, grunna dei å ellers rydda mykje så no fekk eg god plass koble om bukken i morgo så den går på rette straum styrken litt ny lagringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Dagens galskap Har kopla om min første el mototor fra 220w til 380 å jammen virka den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 I dag fekk eg gjort ein god del Først skifta bærekule på nåkke fransk drit:P Så demontert m5 drivledda og vaska reint, så klart til nye manskjetter i morgon Har også fått pressa ut traversforingane å sett i powerflex Etter de vart de sliping av travers bak -på div overflate rust ( skal malast i morgon) har også fått slipt reint alt av fester som var på traversen å mala dei 3 strøk til no Så var de ryddig i gjenn å fekk over m5 hjula på bilen Skikkeleg verktøy e halve jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå