Kristov Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 Ville anbefalt en grundig vask utvendig og innvendig - samt bedre bilder.Sikkert en god del som skremmes av at motoren ikke hører til bilen. Dvs. om du tas i teknisk så må man pelle ut alt og sette inn en M20. Joa jeg ser den,men her er det flere muligheter,kjøper kan for eks ta ut motor å gir med alt rundt,å sette inn en m20 å selge bilen for en 15-20 kanskje litt mere å sitte igjen med komplett motor å gir for en veldig fin pris.Eventuellt skaffe et '88 535i karosseri med havarert motor eller noe å sette inn motorn å få dette godkjent,jeg har kvittering på motorn å. Dette er en mulighet om man er redd for teknisk. Jeg ville uansett anbefalt det første jeg tipset om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Ville anbefalt en grundig vask utvendig og innvendig - samt bedre bilder.Sikkert en god del som skremmes av at motoren ikke hører til bilen. Dvs. om du tas i teknisk så må man pelle ut alt og sette inn en M20. Joa jeg ser den,men her er det flere muligheter,kjøper kan for eks ta ut motor å gir med alt rundt,å sette inn en m20 å selge bilen for en 15-20 kanskje litt mere å sitte igjen med komplett motor å gir for en veldig fin pris.Eventuellt skaffe et '88 535i karosseri med havarert motor eller noe å sette inn motorn å få dette godkjent,jeg har kvittering på motorn å. Dette er en mulighet om man er redd for teknisk. Jeg ville uansett anbefalt det første jeg tipset om. Ja skal få gjort det iløpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Synes det er merkelig rart at ingen vil ha noe å leke seg med nå som våren strax er rundt hjørnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vossagut Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 Jeg har en E34 525tds vist de skulle være interesant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 Kan du legge ut flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Kan du legge ut flere bilder? Må vente til jeg får pluggkabelene til tirsdag så skal den få seg en vask, å ta noen nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Fått de nå? Hadde vært greit med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Fått de nå? Hadde vært greit med bilder Beklager for sent svar,men har finni ut at jeg ikke selger den for 35-40 nå da den ikke MÅ selges lengre. Motor å gir er plukka ut for å bytte div pakninger (o-ringen bak på veiva som lekker litt motorolje skal byttes bla annet) å gjøre litt med motorrom. Skal ordne litt ellers på bilen etter motor er satt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 si ifra hvis du er intr i å selge den evt uten skilter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Office Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Fordi at da skal prisen dumpes enda lengre ned enn 38 mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 ikke nødvendigvis, men fordi jeg trenger ikke skilter, hadde blitt banebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg