Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

god aften godtfolk.

har en bmw 318i cabriolet 94 mod som jeg presterte å bulke i går. Bulken er såppass omfattende at hele rammen er blitt skeiv og skaden er takstert til 55 000 kr. skaden er på venstre side bak (sideskjørt,litt på dør og baksjerm). har ikke kasko på bilen og den må derfor selges til den som ønsker en slik bil med GODE deler. (Nei, dette er ingen salgstråd)

jeg lurer rett og slett på hva verdien er.. ! har ikke erfaring med å selge slikt, og ser helst at den blir solgt komplett da jeg har minimale ferdigheter med å skru bil.

specs:

94 mod M43

232 000 km på både motor og karosseri

nyoverhalt forstilling (2 bærekuler, foringer bærearm, splitter nye kyb gas støtdempere)

splitter nytt 30/15 senkesett med tüv papirer

splitter ny bakrute til kalesjen. kalesjen er altså i utmerket stand. bakruten kostet meg 6000..

IKKE noe rust. det lille som var er nettopp blitt fikset.

nye bremseslanger foran

nye tårnlager

nytt m-tech ratt

STRØKENT skinninteriør

ny dynamo (denne er brukt litt på en annen bil, men meget lite. original dynamo)

ny kjølevifteklutch

varmeapparatet er overalt forrige uke

vannpumpe forrige uke..

usikker på om jeg skal selge med lydanlegget..

ellers er fargen montrealbleu metallic.

ALLE andre deler på er helt strøkne! nye hakka piggfrie vinterdekk på 16", og 18" skrudde sommerfelger med dekk som må byttes.

motoren starter og går perfekt! ingen ulyder fra hverken clutch eller motor. tight og fin.

som sagt, dette er ingen salgsannonse. kan noen være så greie og fortelle meg en ca. pris jeg kan få for denne bilen? påkostet rundt 20 000 i deler nå i november.

Skrevet

Bilder?

Kan vel kanskje få 20 000 hvis skaden ikke er for ille.

Koster jo ikke mer enn 40-60K for en hel en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...