sector59 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Er det bare å bygge etter spec fra Fia, så få en Fia.kontrolør til og godkjenne?
Nupen1 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Er det bare å bygge etter spec fra Fia, så få en Fia.kontrolør til og godkjenne? Ja blir å bygge etter FIA, har kjøpt buret ferdig bøyd frå Pedersen Racing.
Nupen1 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Hadde meg ein liten runde for å teste om ting funka idag. Hadde tre fire drag med 0,7 i trykk for å teste at pakningen holdt, funka fint så langt Skal ha meg ein tur seinare for å teste den skikkelig
|Ole| Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Hadde meg ein liten runde for å teste om ting funka idag. Hadde tre fire drag med 0,7 i trykk for å teste at pakningen holdt, funka fint så langt Skal ha meg ein tur seinare for å teste den skikkelig Da veit du kva du har å gjere?! DOKUMENTASJON! Blir svært skuffa vist ikkje den kjem
Nupen1 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 holde deg på matto nå nupen:-) Jepp, da gjør eg alltid
Nupen1 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Hadde meg ein liten runde for å teste om ting funka idag. Hadde tre fire drag med 0,7 i trykk for å teste at pakningen holdt, funka fint så langt Skal ha meg ein tur seinare for å teste den skikkelig Da veit du kva du har å gjere?! DOKUMENTASJON! Blir svært skuffa vist ikkje den kjem Sorry, dårlig med filming enda. Kjem nok
Nupen1 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Siste oppdat. Tatt ned bakstillinga for å montere forsterknings plater. Fått vekk tanken å fyllerør/slanger Så har da blitt litt mindre demont av bremserør + div som skal byttes
Morty999 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 husk å sjekke så afr og tenning er riktig før du tester den helt da
Nupen1 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 husk å sjekke så afr og tenning er riktig før du tester den helt da Hehe, skal tenke på det
Nupen1 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Dagens økt har gått i montering, eller da vil sei tilpassing av fuel cell og pumper. Måtte gå vekk frå første plan om plassering av pumper å plassering av fuel cell, noko som medføre at eg ikkje har AN koplinger som passer til formålet. Får bestille nye så får eg heller konsentrere meg om buret enn så lenge
Hansuno Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Digger prosjektet ditt!!! Mange gromme løsninger:D Gleder meg vilt til å få begynt med min egen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå