Nupen1 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Tilpasset og punkta ferdig X krysset Blir lite gjort nokre veker fram no diverre, men kjem sterkare tilbake
Nupen1 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Rått prosjekt! Hadde sansen for breddekitet! Takker for det Ja har sansen for det eg og Men er jo delte meininger her inne om nett det
Tiseth! Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 ser veldig strøkent ut! men jeg synes du skal satse på breitbau kitet, det synes JEG er fett
Lorentzose Skrevet Februar 17, 2011 Skrevet Februar 17, 2011 Selger du mtech styling ennå ? Er interrisert i framfangeren
Nupen1 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Selger du mtech styling ennå ?Er interrisert i framfangeren Beklager ikkje til salgs lenger, skal fjerne det frå tråden...
Nupen1 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 ser veldig strøkent ut! men jeg synes du skal satse på breitbau kitet, det synes JEG er fett
brunsame Skrevet Februar 18, 2011 Skrevet Februar 18, 2011 hvordan tror du det blir å sveise resten av buret nå når du har gjort det på denne måten? min mening er at du har tatt det litt i feil rekkefølge! men blir nåkk bra til slutt! Det jeg har gjort er at jeg satt inn hovud bøyle, og bøylene som går fram, fant ut hvor d ble stående, så borret jeg hull i dørken å satt en jekk under, tredde bøylene ned i hullet å ned på jekken. (en jekk på hver bøyle) så tillpasset jeg å pungtet, når det var pungtet slapp jeg ned jekkene, slik jeg kom til å sveise på oversida av rørene, det som blir opp mot taket.. Når alt var heil sveia, jekka jeg oppjen å la under di forsterknings platene! Så begynte jeg med krysset bake og rørene ned på hjulbuen bake;) Jeg synst det er en god måte, men blir nåkk bra med deg også!
Nupen1 Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 hvordan tror du det blir å sveise resten av buret nå når du har gjort det på denne måten? min mening er at du har tatt det litt i feil rekkefølge! men blir nåkk bra til slutt! Det jeg har gjort er at jeg satt inn hovud bøyle, og bøylene som går fram, fant ut hvor d ble stående, så borret jeg hull i dørken å satt en jekk under, tredde bøylene ned i hullet å ned på jekken. (en jekk på hver bøyle) så tillpasset jeg å pungtet, når det var pungtet slapp jeg ned jekkene, slik jeg kom til å sveise på oversida av rørene, det som blir opp mot taket.. Når alt var heil sveia, jekka jeg oppjen å la under di forsterknings platene! Så begynte jeg med krysset bake og rørene ned på hjulbuen bake;) Jeg synst det er en god måte, men blir nåkk bra med deg også! Skal nok gå bra dette!!
brunsame Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Hehe! leste over innlegget mitt å fant ut at d kansje virket litt "du har gjort feil!" men var ikkje sånn ment, var bare et tips! det tvers over staget over front ruta er vansklig å sveise vill jeg tro uten å senke ned buret:p men alt går!
Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 slik han har gjort med buret har jeg sett flest folk gjør.? så syns nå det ser normalt ut
brunsame Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Janei jeg bare gjor som jeg ble tipset om jeg, både av andre som har bygd bur, og han jeg ringte å snakket med angående godkjenning av buret til banebruk.. han også mente dette var måten å gjøre det på for å få sveist skikkig. får jo ikkje en sveise pistol mellom taket å buret.
Morty999 Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 slik han gjør det her vipper han ned buret mot dashen, og da kommer man til
brunsame Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 hvordan skal han vippe det ned da når det står fast i bilen?
brunsame Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 domt jeg har kasta vekk digital kamra mitt:/ hadde bilder der fra byggingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå