Nupen1 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 slik han gjør det her vipper han ned buret mot dashen, og da kommer man til Jepp, er det som er tanken + at det blir ei skøyte hulse på sidebøylen, det blir og skruforbindelser på kvar side av fremre bøyle. Så om nødvendig kan eg ta ut heile buret
Nupen1 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Hehe! leste over innlegget mitt å fant ut at d kansje virket litt "du har gjort feil!" men var ikkje sånn ment, var bare et tips! det tvers over staget over front ruta er vansklig å sveise vill jeg tro uten å senke ned buret:p men alt går! Går heilt fint Alle tips å triks tas i mot med takk!! Er jo derfor vi har forum:)
Nupen1 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Kommet litt viare på buret, fått på plass sidebøyler. Siste rest av AN koplinger kom i posten i dag Så kom luftintaka til bremsene, ser ut til at da skal bli bra med luft. 3" slange tilkopling!!
Bimmer Ole Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Detta prosjekte blir bare grommere og grommer Stå på å legg ut mer oppdateringer
sector59 Skrevet Mars 8, 2011 Skrevet Mars 8, 2011 Buret ble knall det Var det mye vinkler på de langsgående bøylene?
Nupen1 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Detta prosjekte blir bare grommere og grommer Stå på å legg ut mer oppdateringer Takker Kjem ein del oppd. om ei veke... Då skal resten av buret å fuel systemet gjøres ferdig samt ein del innvendig..
Nupen1 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 Buret ble knall det Var det mye vinkler på de langsgående bøylene? Ja kjem seg no, er bare to. Og for å holde FIA krav kan det ikkje være meir heller.. Skal du hive deg i gang med bur du og no ??
Nupen1 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Er vel på tide med ein liten oppdatering Ikkje så mykje som har skjedd, men har fått laget til kryss i dører. Skal bare få ut buret å få heil sveist koplinger no så er da klar for lakk. Bilder kjem i slutten på veka.. Felger er sendt til lakk, rekne med å få dei på plass ut i veka. Ellers så venter eg på siste deler før ØE Performance kan ta fått på innsuget
Nupen1 Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Skrevet Mars 17, 2011 Fått gjort ferdig kryss i fører dør. Litt bilder frå tilpassing og ferdig kryss
sector59 Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 Buret ble knall det Var det mye vinkler på de langsgående bøylene? Ja kjem seg no, er bare to. Og for å holde FIA krav kan det ikkje være meir heller.. Skal du hive deg i gang med bur du og no ?? Har rør liggende men blir ikke enda, skal ha en frivillig tur innom til biltilsynet i sommer så må bli etter det. Har forøvrig nok baller i lufta nå kjenner eg Er felgene kjøpt hos gs? du som har polert?
Nupen1 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Buret ble knall det Var det mye vinkler på de langsgående bøylene? Ja kjem seg no, er bare to. Og for å holde FIA krav kan det ikkje være meir heller.. Skal du hive deg i gang med bur du og no ?? Har rør liggende men blir ikke enda, skal ha en frivillig tur innom til biltilsynet i sommer så må bli etter det. Har forøvrig nok baller i lufta nå kjenner eg Er felgene kjøpt hos gs? du som har polert? Hehe, ja blir fort nok å rekke over Dårlig med polering Men dei er kjøpt hjå GS ja, silver track meiner eg da va..
Nupen1 Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Litt bilder frå sveisinga av buret. Einaste gong ein kan ve glad for ein tom dass rull Då var buret ferdig sveist, bare å gjer da klart til lakk no Har montert nye rattet å snapoff for å finne posisjon til stolen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå