Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Greit og få de vekk ja, synst det var litt lite lyd fra bilen din på våler, blir sikkert bedre nå :)

All vekt som kan tas ut er jo bra, jeg reduserte vekta med 16kg bare med å skifte felger :) å da gikk jeg faktisk opp i størrelse fra 17" til 18" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit og få de vekk ja, synst det var litt lite lyd fra bilen din på våler, blir sikkert bedre nå :)

All vekt som kan tas ut er jo bra, jeg reduserte vekta med 16kg bare med å skifte felger :) å da gikk jeg faktisk opp i størrelse fra 17" til 18" :)

Hehe, ja var fleire ting som gjorde lite lyd på Våler 8) Men satser på meir stram wire på Rudskogen :)

16Kg er jaggu ein del!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er ei veke med vakt unnagjort så kan endelig ta fatt på bilen igjenn :)

Skal få tatt av turbo downpipe og toppdeksel førs å dobbelt sjekke klaring til hallgiver..

Fekk og pakka ut dei nye dørsidene frå ACM AB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får ikkje lastet opp bilder:( veldig iriterende når jeg hadde tenkt å legge ut "skryte" bilder av eksosen min!:P ikkje at det var så veldig inponerende, men med tanke på at det er 5 år siden sist jeg tig sveiset er jeg godt fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får ikkje lastet opp bilder:( veldig iriterende når jeg hadde tenkt å legge ut "skryte" bilder av eksosen min!:P ikkje at det var så veldig inponerende, men med tanke på at det er 5 år siden sist jeg tig sveiset er jeg godt fornøyd:)

Ja e noko dritt når da klikke!!

Hehe, venter i spenning på bilder no,,, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sammen igjenn toppdeksel, turbo etc etter å ha kontroll målt kamgiver, Hadde for stor klaring så måtte justere litt.

Må få starta på skille vegg mot fuel cell i måro, + oppstart etter justeringa.

Ellers så blir da vel bare dilling med dørsider ++ fram til bremse sjefen kjem heim frå sjøen. Skal ha den i benken før Rudskogen, få sjekket mappen på E85 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i feilsøking her om dagen, har komme litt lenger. Den såkalla ''nye'' dynamoen. Takka for seg så var nok ein klar del, årsak til problem under kjøring.. Var jo ein kopi og så ka kan ein forvente!!

Men har fremdeles problem, så har levert frå meg eii reimhjul så eg får nytt triggerhjul med tre tenner i staden for 60 -2 hjul..

1a6aw2r1mq1e09f3iwkl.jpg

Skal og bytte hall giver på kamsensor.

Utover dette held eg og på med å bytte hoved sylinder på bremser pga lav pedal med org 320 og M3 bremser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...