nisja Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 får håpe det blir mere kjøring på deg på rudskogen så det blir litt bilder med blårøyk også
Nupen1 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 får håpe det blir mere kjøring på deg på rudskogen så det blir litt bilder med blårøyk også Ja håper på det samme!!, Jobber med saken, men e ikkje i mål enda
Nupen1 Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Skrevet Juni 10, 2011 Fått bytta hoved sylinder på bremser, ser ut til å bli bra det!! mykje bedre pedal,, slanger frå gamle tanken var koplet samen så åfår vi sjå korleis da går Fått modifisert front lykta så eg slepp kjøre uten for å få inn luft.. Prøvemontert dørsider
Nupen1 Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Skrevet Juni 17, 2011 Då endelig ser da ut som om ting er på G ''Stoltagliset'' kom fram etter montering av nytt reimhjul og Dyno Performance fekk lagtt inn nytt trigger oppsett. Nytt reimhjul,,
Nupen1 Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Då er skille veggen mellom kupe og fuel cell montert. Hadde først tenkt å bruke alu, ,men så fekk eg sjå korleis ein her heime hadde løyst da med lexan. Syns da blei konon når ein ser gjennom
Nupen1 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Fekk glad melding i dag GTR body kit'e er ankommet Oslo havn.
DennisG Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ser bra ut detta Torstein :)klar for rudskogen no ?
Nupen1 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Ja, er bare ei bremsing unna no for å vere klar:) Bytte dyser å ny map på E85:)
DreRacing@ Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 åssen klarer du å trigge med bare 3 punkter på hjulet? edit: leste forrige side nå
Testpiloten Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Sto en liten notis av denne bilen under "rykteborsen" i siste Gatebil bladet saa jeg
Nupen1 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 åssen klarer du å trigge med bare 3 punkter på hjulet?edit: leste forrige side nå Går fint det, vert lagt inn slik på sprutet. Kan desverre ikkje gå i dybden på oppsette, pga det ikkje er eg som er guru på dette feltet men bruker Dyno Performance. Men grunnen til at eg bruker 3 tenner kontra 60-2 er at eg har hatt problem med støy på signaler som har gjort at bilen har jukset ein del på turtal og hatt problem med oppstart..
Nupen1 Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Sto en liten notis av denne bilen under "rykteborsen" i siste Gatebil bladet saa jeg Ja såg det var komme med litt der ja
DennisG Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ja, er bare ei bremsing unna no for å vere klar:)Bytte dyser å ny map på E85:) Raimond så ska bremsa? Glede meg t å sjå ann på banen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå