sector59 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Naar jeg ser det kittet frister det faktisk aa ha coupe, Det er ikke ofte jeg sier! Er ikke misunelig
Nupen1 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Ja, er bare ei bremsing unna no for å vere klar:)Bytte dyser å ny map på E85:) Raimond så ska bremsa? Glede meg t å sjå ann på banen Raimond så e bremse sjef ja E meget klar skjøl og
Nupen1 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Naar jeg ser det kittet frister det faktisk aa ha coupe, Det er ikke ofte jeg sier! Er ikke misunelig Eg har trua på at da blir bra!! Minuset er at bilen ikkje e lett å bruke til butikken lenger
DennisG Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Ja, er bare ei bremsing unna no for å vere klar:)Bytte dyser å ny map på E85:) Raimond så ska bremsa? Glede meg t å sjå ann på banen Raimond så e bremse sjef ja E meget klar skjøl og hørres bra ut!
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Bilen bremset på E85 Ga 548Hk og 781Nm på 1,2 bar Stor takk til Dynoperformance og 2 stk Thorsen brødre, som ordnet dette mens eg er vekke på jobb. Då er det bare å laste i bilen når eg kjem heim å stikke ut kursen mot Rudskogen neste helg
brunsame Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Konge!!! gikk alt bra på mappinga? ikkje tempratur problemer eller noe? gratulerer med meeeget oppegående tall vertfall:)
SSM Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Bilen bremset på E85 Ga 548Hk og 781Nm på 1,2 bar Stor takk til Dynoperformance og 2 stk Thorsen brødre, som ordnet dette mens eg er vekke på jobb. Då er det bare å laste i bilen når eg kjem heim å stikke ut kursen mot Rudskogen neste helg Då snakkast me der
Testpiloten Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Bilen bremset på E85 Ga 548Hk og 781Nm på 1,2 bar Stor takk til Dynoperformance og 2 stk Thorsen brødre, som ordnet dette mens eg er vekke på jobb. Då er det bare å laste i bilen når eg kjem heim å stikke ut kursen mot Rudskogen neste helg Grattis med knall effekt! Blir nok morro paa Rudskogen denne tenker jeg
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Konge!!! gikk alt bra på mappinga? ikkje tempratur problemer eller noe? gratulerer med meeeget oppegående tall vertfall:) Takker for det Jo tempen var ikkje over 77 grader den
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Bilen bremset på E85 Ga 548Hk og 781Nm på 1,2 bar Stor takk til Dynoperformance og 2 stk Thorsen brødre, som ordnet dette mens eg er vekke på jobb. Då er det bare å laste i bilen når eg kjem heim å stikke ut kursen mot Rudskogen neste helg Då snakkast me der Jepp, er spent på nye banen
Nupen1 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Bilen bremset på E85 Ga 548Hk og 781Nm på 1,2 bar Stor takk til Dynoperformance og 2 stk Thorsen brødre, som ordnet dette mens eg er vekke på jobb. Då er det bare å laste i bilen når eg kjem heim å stikke ut kursen mot Rudskogen neste helg Grattis med knall effekt! Blir nok morro paa Rudskogen denne tenker jeg Takker for det Trur det kommer til å funke ja
brunsame Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Jeg skal forhåpentligvis mappe bilen min på onsdag:) håper å bikke 500 jeg også.. Selv om jeg vet godt at jeg ikkje bør ha forhåpninger om noe mer en 450 maks!
Rayman Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Skulle likt og sett bremsepapiret ditt med ladetrykkskurve. Har du det? Hvilken clutch bruker du? Problemer med min jeg nå så må nok kjøre med mindre effekt på skogen.
Nupen1 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Skrevet Juli 5, 2011 Jeg skal forhåpentligvis mappe bilen min på onsdag:) håper å bikke 500 jeg også.. Selv om jeg vet godt at jeg ikkje bør ha forhåpninger om noe mer en 450 maks! Kor mykje trykk skal du kjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå