Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle likt og sett bremsepapiret ditt med ladetrykkskurve. Har du det? :D

Hvilken clutch bruker du? Problemer med min jeg nå så må nok kjøre med mindre effekt på skogen.

Ja er spent på papir skjøl :) Er på jobb så har ikkje fått sett papira enda.. Men har bedre kurve no enn sist eg var i benken :)

Sendt deg PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder frå eksos og trykkrør..

ae1hrjclfh9outigz2lp.jpg

68g19li1uox534mj2knc.jpg

418cb7n9a6u6j0z8unzd.jpg

4sg1vij712lutxase6tj.jpg

96t7km8gfbwi17s8xbqd.jpg

Er det sånn trykkrlra dine står enda? Jeg hadde laget til trykkrør og alt, men nå når jeg skulle svinge ser jeg at dekket tar i trykkrøret, så må bygge om.. Så tenkte å lage til ca sånn som du har på bilde her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykkrøra mine er slik som på bilde ja!! Om du skal lage heilt nye rør, ville eg nok prøvd å få vinkla turbinhuset enda meir opp i forhold til set som eg har gjort. Slik at du får meir klaring i forhold til innerskjerm. Blir litt meir kapping, sveising, men trur du får eit meir driftsikkert system då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykkrøra mine er slik som på bilde ja!! Om du skal lage heilt nye rør, ville eg nok prøvd å få vinkla turbinhuset enda meir opp i forhold til set som eg har gjort. Slik at du får meir klaring i forhold til innerskjerm. Blir litt meir kapping, sveising, men trur du får eit meir driftsikkert system då..

Hehe.. Ja, alt oppi hjørnet der er kappet bort hos meg allerede, så plass er ikkje noe problem;) men rekker ikkje å bli ferdig til helgen uansett, så nå har jeg god tid til å finne på noe lurt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått prosjekt dette nupen! Har selv en 3,2 turbo på 660hk, helt sykt artig leketøy! :D Skal du på rudskogen med denne til helga? Da skal jeg låne ett sete til deg- da jeg ikke får med meg M3'n nedover :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg han no iallefall utpå ei lita stund men eg var jo litt optatt med øla og da :P

Var med noen SFJ folk i helga, ein Audi A4 og ny lakka transporter :P

Hehe, var du? Eg var i det teltet på Fredagen :P

Audi A4 var Thomas Svardal sin og Transporteren var Ørjan Grøneng sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...