Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det på skogen nupen?:) fikk du kjørt litt?:)

Fekk kjørt litt, men denne helga gjekk og med til feilsøking å ein bil som ikkje fungerte optimalt:/ fann ut av feilen på lørdagen seff etter kjøringa var ferdig.. Var fuel cell skumet som fulgte med så ikkje har takla E85. pumper & filter var tetta. Så etter reingjering å fjerning av skum, var jo mappen ute å kjørte:/ Har nok desverre vert påbegynt lenge, for lamda ligger på 10- 10,5. Ligger nok ny mapping i lufta!!

Ellers så blir da nok litt roligt her framover, måtte rett på føden når eg kom frå Rudskogen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker prosjektet ditt, synes du har mye gode ideer og planer om bilen.

Liker at du får det så pent gjennomført samt kan feile og erfare og reparere med godt mot.

Ser også ut i fra jobben du har gjort med bilen at dette er kos for deg :)

Har brukt 3timer nå å lest hele tråden. Godt lesestoff

Grattis me jentebarnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker prosjektet ditt, synes du har mye gode ideer og planer om bilen.

Liker at du får det så pent gjennomført samt kan feile og erfare og reparere med godt mot.

Ser også ut i fra jobben du har gjort med bilen at dette er kos for deg :)

Har brukt 3timer nå å lest hele tråden. Godt lesestoff

Grattis me jentebarnet.

Takker for tilbakemeldinger!! Kjekt når folk liker planer og det som blir gjort :) Kommer til å komme mykje oppdateringer fremover når ting har roa seg :) Er alt for mykje som skal gjøres i vinter, både inne og ute på bilen.. Lurer og på å gå vekk frå planer om dekor å farge valg, kjem til å lufte det litt for å høre ka folket meiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!:) håper du har blitt kvitt alle små problemene nå da sånn du har en bil som fungerer ultimat hele neste treff!:) regner med du ser fram til et treff med bilkjøring, ikkje feilsøking!:) jeg gjør vertfall det, å da har jeg ikkje begynt på treffene med feilsøking enda:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de hadde ingenting med tette dyser å gjer? Bra du har funne utav det nå iallefall :)

Hvordan ligger det an med bremsepapiret da? :)

Nei tette dyser har da ikkje vore snakk om, har hatt filter både på tur å retur,, Kunn tur filteret som hadde gått tett!!

Venter i spenning på papis skjøl, håper eg får det i dag. Var snakk om at han skulle bremse ein bil i dag å ta utskrift av grafer :)

Blir lagt ut så snart eg får dei!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...