Nupen1 Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Ohh, såg dyr ut!! Kobler du denne opp mot sprutet eller? Ja vert kopla mot SM4'en ja.. Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Lest gjennom alle poster, imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Lest gjennom alle poster, imponerende! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Gratulerer med nytt familiemedlem Så på denne på Rudskogen, fin bil Skikkelig gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Gratulerer med nytt familiemedlem Så på denne på Rudskogen, fin bil Skikkelig gjennomført Takker for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Fekk bryter panel og giver til å kople bensintrykket opp mot sprutet. Fekk og bestilt inn litt hallgivere, ser ut til at det kan vere lurt å ha litt på lur om det skulle bli problem. Så om det er nåken som treng har eg fleir enn eg treng Så blir det montert skvalpeplate i olje sumpen i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Her får ikke sentrifugal kreftene seire! Såg bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Den såg ut som skulle gjere jobben gjort ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Ja satser på at da den gjer jobben, ellers blir da litt unødig mekk Var så enkelt oppbygd at eg fann ut eg skulle lage meg nokre ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Du MÅ ha gått i Speider`n, ALLTID BEREDT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Du MÅ ha gått i Speider`n, ALLTID BEREDT Hehe, nei har ikkje nett d . Men er greit å få da gjort, treng jo ein til på den motor'n eg henta hjå deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Er jo midt på sommeren jo, og du begynner med vinter oppgraderingene? Hehe, speideren ja, det var jo nesten! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Er jo midt på sommeren jo, og du begynner med vinter oppgraderingene? Hehe, speideren ja, det var jo nesten! hehe Vel sia da ikkje blir skogen på meg i sept. e da bare å gi gass om eg ska bli ferdig.. Skal ribbe ned bilen innvendig å lakke bytte lednings nett ++ å sia GTR kitet e kommet i hus skal det og mont. om pågangs motet e med meg .. Så kan ikkje ligge på latsia Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Skal du ha GTR kit? Blir den slik da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Skal du ha GTR kit? Blir den slik da? Tanken va å ha den lik, men no er eg usikker på dekor og farge. Har litt tanker som eg kjem til å lufte her om litt. Men GTR kitet er likt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå