Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo

Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Ta å kontakt PeeBee Motorsport å kjøp gromme bærearmer som bygger 30mm lengere ut, så få du syke vinkler å ikke minst vill styrings lock! :D

Da slipper du å kjøre så sykt breie styrehjul eller 100meters spacere :lol: Utrolig fett GTR Kit!, bilen blir grom som fy :mrgreen:

Dette er noko eg må sjå mer på!! Har han nye bak og, er der de bygger mest.

Takker for tips!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noko eg må sjå mer på!! Har han nye bak og, er der de bygger mest.

Takker for tips!! :)

Bare koselig det :) Han har produktene som er skapt for bilen din, misunner deg for hjulhusene dine forran as =P~

Stikk-akslingene blir for korte evt., men er jo ikke noe problem å få laget lengre av dem vil jeg tro.

Men om du får armer som bygger lenger ut bak (Nr. 5 & 7), må du også flytte dem fremre innfestningene til bærearmene også for å få riktig spissing (Nr. 17), det er vell det største inngrepet.

Camber stag får man jo et solid et fra GS Performance btw. (Delenr: GSP012 )

Men er jo ikke så farlig å kjøre med spacere/lavt inpress bak, framfor foran som det blir størst geometri feil ved feil innpress på felgene.

Men ta og ring/mail Petter på PeeBee Motorsport, han har hvertfall delene du trenger forran for å få det 112%++ :D

Han er koselig å hjelpsom, å finner helt sikkert fram til dem rette delene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var dagens økt over å skjermbuen på venstre side er skåren ut.. Har ein del meir som skal skjæres til før eg kan sveise til innerskjermer.. Planen er å skjære ut stephjuls brønnen å få bensinpumper under bilen, det samme med bensinrøra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...