Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Heftig! *kremt* bortsett fra de framlyktene *kremt*

Hehe, du e glad i dei forstår eg :)

hehe :-P ikke så veldig :-P men jeg ser lys i tunnelen! skjermene dine har ikke plass til blinklyset på oneblockene, så da må du ha noen andre lykter (eller uten?) :-D

Må nok skuffe deg :) Dei blir skårne ut og lytene montert :) Med mindre du har nokre brukbare erstatninger, deksel, led etc som kan erstatte dei eg har,, Har leita litt rundt etter deksel, for lure på å fjerne lyktene å kjøre samme stil som ein i Drift sereien, Helge gjør med led lys montert i lyktedeksel.. Var drit fett+ at det vert meir plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare grav om lys på bilen? ikke nærlys etc... er jo mange driftebiler som bare kjører med to leds i grillen... da kan du bruke hele lyktehuset som et stort innsug 8)

Jo er med på den, kjørte uten lykt på Våler men syns det ser så j.. ut å kjøre med tomt lyktehus så vil heller ha lyktedeksel med huller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ide jeg kom på i farta, som kan være kult! ta orginale lykter (eller tilnærmet) fjern all innmat, reflektorer etc, så har du jo den ultimate boksen... så kan du montere noen enkle dioder/eller pærer i blinklysglasset, eller der nærlyset er til vanlig...

og når du skal showkjøre, photoshoot etc, kan du enkelt klikke på lykteglasset, hvis du velger å beholde nærlysreflektoren... 8)

har mange sånn småløsninger, men det er jo du som skal betale og fikse og ordne, hehe... så gjør slik som du har lyst til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ide jeg kom på i farta, som kan være kult! ta orginale lykter (eller tilnærmet) fjern all innmat, reflektorer etc, så har du jo den ultimate boksen... så kan du montere noen enkle dioder/eller pærer i blinklysglasset, eller der nærlyset er til vanlig...

og når du skal showkjøre, photoshoot etc, kan du enkelt klikke på lykteglasset, hvis du velger å beholde nærlysreflektoren... 8)

Enig med du :) kjør en trakt der lyset skal være med et svart konfilter i eller en smart/kul løsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fek prøvd litt hjul i dag, ser da må tl litt små justeringer rundtom for å få skikkelig plass.. Å ja den må ned ein del :)

Har prøvd 270x68 og 270x65,, blir litt for ''reodor felgen med å kjøre 68 bak og 65 framme. Men får sjå :)

Her er no litt bilder:

qenoxw56tj2v32cx9k2t.jpg

geus0qzvrk3i3dtzpjo1.jpg

7sffbk4azl3yubaow7zf.jpg

81yzc2stkf5si749010s.jpg

cqa6mm7p5w49ui2302a6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...