Dynoperformance Skrevet Desember 2, 2011 Skrevet Desember 2, 2011 Ser bra ut! skal begynne å sette inn orginal dæsj ijen jeg også! ble så stygt med di platene jeg laget! Hehe, ja det enkle er ofte det beste Faen ser ut so det blir konkuranse her no torstein...må holda stram wire eg no ska eg henha på deg ser eg.....:)keep up the good work
Nupen1 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Då var org. stolfester boret ut, klart for å tilpasse ''rør fester''. Blir ein del tilpasninger sia eg skal senke stolen så langt ned som mulig og det ikkje er bredde nok i tunnelen.
Nupen1 Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Skåret ut det som må vekk for å få plass til dei nye stolfestene.. Prøvemont. av stol..
Rayman Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Lager du stolfestene i henhold til bilsport håndboka slik at de blir godkjent om du skal ha lisens på bilen?
Nupen1 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Lager du stolfestene i henhold til bilsport håndboka slik at de blir godkjent om du skal ha lisens på bilen? Ja blir gjort etter bilsport boka,, Har fått laga til dei nye 90 grads veggene, satser på å få sveis dei inn i kveld Blir bra å kunne få stolen skikkelig ned i bilen!!
Boost a`lot Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Det her blir jo bare bedre og bedre Håper du blir med på en helg i GT-serien i 2012! Kan ikke annet enn anbefales. Skikkelig gromt bygge!!
Nupen1 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Det her blir jo bare bedre og bedre Håper du blir med på en helg i GT-serien i 2012! Kan ikke annet enn anbefales. Skikkelig gromt bygge!! Takker Vi får sjå.. Men du hiver deg vel på Gatebil du og??
Boost a`lot Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Skal selvfølgelig være med på Gatebil. Det er jo egentlig det bilen er bygget for. Lek og morro:) Var jo påmeldt til Gatebil Extreme begge gangene på Rudskogen. Fikk Kjørt på Fredag i Juli ,men brant opp en oppjustert orginal sperre. Så jeg kjørte med etthjulstrekk i Time Attacken. Kom på 10. plass av 42. Kjørte 3 sekunder saktere enn jeg gjorde på tirsdagen samme uke. Litt kjipt kan du si. Men det blir revansj i 2012 Hehe
Nupen1 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Skal selvfølgelig være med på Gatebil. Det er jo egentlig det bilen er bygget for. Lek og morro:) Var jo påmeldt til Gatebil Extreme begge gangene på Rudskogen. Fikk Kjørt på Fredag i Juli ,men brant opp en oppjustert orginal sperre. Så jeg kjørte med etthjulstrekk i Time Attacken. Kom på 10. plass av 42. Kjørte 3 sekunder saktere enn jeg gjorde på tirsdagen samme uke. Litt kjipt kan du si. Men det blir revansj i 2012 Hehe Trur det er mange som kommer til å følge med på kjøringen din til neste år!!
Nupen1 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Vore lite store ting som har blitt gjort denne veka, men litt har det no blitt Fått på plass nye plater i tunnelen Tilpasset det ''nye'' dash bordet, liker best den nye typen med airbag. Fekk hjelp av ein kompis til å skjere ut frontruta som skal byttes, praktisk med tanke på lakkinga inni og
Boost a`lot Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Skal selvfølgelig være med på Gatebil. Det er jo egentlig det bilen er bygget for. Lek og morro:) Var jo påmeldt til Gatebil Extreme begge gangene på Rudskogen. Fikk Kjørt på Fredag i Juli ,men brant opp en oppjustert orginal sperre. Så jeg kjørte med etthjulstrekk i Time Attacken. Kom på 10. plass av 42. Kjørte 3 sekunder saktere enn jeg gjorde på tirsdagen samme uke. Litt kjipt kan du si. Men det blir revansj i 2012 Hehe Trur det er mange som kommer til å følge, med på kjøringen din til neste år!! Tror det er flere enn meg å følge med på! Virker som det er flere Bmwer med potensiale for lave rundetider. Og det er jo super spennende! Du og SETRA er vel dem jeg anser som raskeste kandidater!
Nupen1 Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Skrevet Desember 17, 2011 Fått gjort ferdig stolfester på førersia, gjennstår å sveise inn forsterknings plater å rør på pas.sia--
Nupen1 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Då var stolfester etc ferdig, så kan gå laus på utviding av buret fram til tårna. Går å venter på ei besilling frå Pedersen, men ser dårlig ut før jul
M|Fjeld Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Skikkelig grom-bygg dette her blitt! Bimmers desidert råeste e36 med de riktige modsa! Ser du har fått opp et hydraulisk håndbrekk også, men vet du hva et slikt bur fra Pedersen kommer på? Helt fram til tårna altså
Boost a`lot Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Er HELT enig!! Jeg skjelver faktisk i buksene når det gjelder å være raskest i 2012...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå