Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig grom-bygg dette her blitt! :) Bimmers desidert råeste e36 med de riktige modsa!

Ser du har fått opp et hydraulisk håndbrekk også, men vet du hva et slikt bur fra Pedersen kommer på? Helt fram til tårna altså ;)

Takker :)

Pris på bur kommer an på kor mange skruforbindelser du velger å bruke, og kor mange stivere.

Men Rally spec, ligger på 3400,- så kommer rør til tårn, skru forbindelser utenom, ca 140,- pr m ekstra rør, 150,- pr skru kopling.

Tipper mitt ligger på ca 7000,- har ikkje fin rekna på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu så kom ikkje deler frå Pedersen idag likevel..!! :)

Men pga eg skal på vakt ei veke på torsdag, må eg sjå på andre ting som eg kan dulle med i fritida der.

Holder på å lage til maler til dørkplate/ sparkeplate på fører og passaskjer side. Så må eg få laga meg ein kombinert ekspansjon og olje catch tank, ''Rayman style''.. :) Satser på at han ikkje har noko i mot eg stjeler pat. hans der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å koser meg med jule øl og spekemat og har lest gjennom heile tråden din no:) ser du hadde mye problemer med topp pakning.. Har blåst mls pakninga mi jeg også.. Ka pakning kjører du nå? Jeg lurer på å gå for cooper ring pakning fra ppf..

Ja har hatt sorten med trøbbel der ja :)

Kjøre cooper ring pakn. no, funker toppers. Men kommer nok til å kjøre O ringing nestegang!

Synd du har problem!! Ordner seg nok med cooper ring pakn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du stolfestene i henhold til bilsport håndboka slik at de blir godkjent om du skal ha lisens på bilen?

Ja blir gjort etter bilsport boka,, Har fått laga til dei nye 90 grads veggene, satser på å få sveis dei inn i kveld :) Blir bra å kunne få stolen skikkelig ned i bilen!!

Denne boken?? Er den å få tak i eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager du stolfestene i henhold til bilsport håndboka slik at de blir godkjent om du skal ha lisens på bilen?

Ja blir gjort etter bilsport boka,, Har fått laga til dei nye 90 grads veggene, satser på å få sveis dei inn i kveld :) Blir bra å kunne få stolen skikkelig ned i bilen!!

Denne boken?? Er den å få tak i eller? :)

Bestilles på bilsport.no

Men her er pdf fil:

http://bilsport.no/uploads/304_gen-tekn ... 011_bb.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker det jeg leser, morro og lese :) og gleder meg veldig til og se denne live til sommeren! satser du kun på og kjøre rundetider eller kommer du til og kjøre litt frikjøring for morro også? :) følger hvertfall med her! ;)

Takker!! Nei kommer ikkje bare til å kjøre spor!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...