///Mr.X Skrevet Januar 18, 2012 Skrevet Januar 18, 2012 Den er langt ifra glemt ..bare ned prioritert litt Ja, dem blir helt konge! blir en ny bil å kjøre har du XL armene?
Nupen1 Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 Den er langt ifra glemt ..bare ned prioritert litt Ja, dem blir helt konge! blir en ny bil å kjøre har du XL armene? Custom desse, 35mm lenger enn org armer.
Nupen1 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Då var PeeBee armene montert, kan anbefales!!
Nupen1 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 Ja har trua på desse, må få den ned på hjula no å få målt vinkel på armer! Ellers så var eg å fekk ordna med lakk til bilen inni, så ser snart enden no Renske bilen inni for bur å taktrekk å få ut vinduer så kan eg gjøre bilen klar til lakk innvendig!!
Nupen1 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Driver å rydder utav bilen, tatt av dører å ribbet dei for heiser å ruter som skal byttes ut. Vekt på komplett dør var 30 kg, etter at dei har blitt ribbet å skåre litt i kom eg ned i 14,4 kg.
Anders92 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Hvor mye regner du med å få droppa vekta til sammen? Gleder meg til bilder av ferdig resultat med gtr bodykitet !
Nupen1 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Hvor mye regner du med å få droppa vekta til sammen? Gleder meg til bilder av ferdig resultat med gtr bodykitet ! Håper å få av han 150 kg totalt, ser fram til å få ny farge på den
Papperboy Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 skal du ha lexan ruter? og hvordan har du tenkt til å heve/senke ruta uten elmotor?
Nupen1 Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 skal du ha lexan ruter? og hvordan har du tenkt til å heve/senke ruta uten elmotor? Har bestilt lexan, blir med skyveluke i ruta. Kommer ikkje til å heve senke den Blir det for varmt tar eg den bare ut å kjøre med nett som eg gjorde det med org glass!!
brunsame Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Hva har du gjort med topp lagerne dine da for å ikkje få så mye camber?
Nupen1 Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Hva har du gjort med topp lagerne dine da for å ikkje få så mye camber? Tenkte på her? Har ikkje gjort noko m topplagra mine men om du tenkte på det med å måle vinkel, som eg skreiv lenger oppe. Så var det å måle vinkelen på bærearmer, ønsker ikkje negativ vinkel. Veit ikkje om det var dette du tenkte på men..
brunsame Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Tenkte på camber jeg:p når du får såppas lange armer må du vel flytte demperen også lengre ut for å ungå spriking?
Nupen1 Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Tenkte på camber jeg:p når du får såppas lange armer må du vel flytte demperen også lengre ut for å ungå spriking? Går nok bra, kjørte3,5' camber, med fullt justert topplager. Så vrir det bare å eg får meir caster å mindre camber. Men sant det at blir meir camber med disse armene ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå