Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den er langt ifra glemt :D ..bare ned prioritert litt 8-[

Ja, dem blir helt konge! blir en ny bil å kjøre 8) har du XL armene?

Custom desse, 35mm lenger enn org armer.

Skrevet

Ja har trua på desse, må få den ned på hjula no å få målt vinkel på armer!

Ellers så var eg å fekk ordna med lakk til bilen inni, så ser snart enden no :)

Renske bilen inni for bur å taktrekk å få ut vinduer så kan eg gjøre bilen klar til lakk innvendig!!

Skrevet

Driver å rydder utav bilen, tatt av dører å ribbet dei for heiser å ruter som skal byttes ut.

Vekt på komplett dør var 30 kg, etter at dei har blitt ribbet å skåre litt i kom eg ned i 14,4 kg. :)

396209_10150607072931578_594836577_11583059_2074808371_n.jpg

Skrevet
Hvor mye regner du med å få droppa vekta til sammen? Gleder meg til bilder av ferdig resultat med gtr bodykitet ! :D

Håper å få av han 150 kg totalt, ser fram til å få ny farge på den :)

Skrevet
skal du ha lexan ruter? og hvordan har du tenkt til å heve/senke ruta uten elmotor?

Har bestilt lexan, blir med skyveluke i ruta. Kommer ikkje til å heve senke den :) Blir det for varmt tar eg den bare ut å kjøre med nett som eg gjorde det med org glass!! :)

Skrevet
Hva har du gjort med topp lagerne dine da for å ikkje få så mye camber?:)

Tenkte på her? Har ikkje gjort noko m topplagra mine :) men om du tenkte på det med å måle vinkel, som eg skreiv lenger oppe. Så var det å måle vinkelen på bærearmer, ønsker ikkje negativ vinkel.

Veit ikkje om det var dette du tenkte på men.. :)

Skrevet
Tenkte på camber jeg:p når du får såppas lange armer må du vel flytte demperen også lengre ut for å ungå spriking?

Går nok bra, kjørte3,5' camber, med fullt justert topplager. Så vrir det bare å eg får meir caster å mindre camber. Men sant det at blir meir camber med disse armene ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...