Nupen1 Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Då var GTR shifteren komplett m kule, takket være kompis med tilgang til CNC maskin
nisja Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 hei.. holdt på å renske ett minnekort for bilder idag og da dukket det opp noen bilder som jeg trur er fra siste gatebiltreffet ifjord er ikke mange men...
haybimmsen Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Misunne deg nupen1 som har råa å skils til å bygge så rått.. Heilt rått!
Anders92 Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Noen filmer av bilen, sånn som den gikk tidligere?
Nupen1 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 Trur ikkje det er film å oppdrive nei, har hvertfall ikkje.. Må få ordne meg GoPro til sessongen
Nupen1 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Er ei stund sia sist oppdatering no, men er pga det har gått i demontering av bur vinduer etc. For å gjercbilen klar til grunning å lakk innvendig. Går mest i fjerning av unødige braketter å asfalt faenskap, går sinnsjult med tid vekk i vasking å skraping. Men ser no ende på det no ferdig på førerside. Litt bilder frå demontert bil.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Gler meg til lakken er komme på her
Thorsen Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Gler meg til lakken er komme på her Ja håpe da skjer nåke snart no
skrammel Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Håper ikke det er du som har satt den nettingdriten i fronten og nyrene, det var jææævli stygt! Men jævli kul bil ellers, gleder meg til å se denne ferdig:-)
Nupen1 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Gler meg til lakken er komme på her Ja håpe da skjer nåke snart no Ja er fleire som gler seg te da Sjå der du kommen deg innpå og,må stå på no ellers kommer det til å bli pisking skjønner eg
Nupen1 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Bættre brei! ,som vi sier i trøndelag Skal det bli plass til 300 slicks må det vær såpass Håper ikke det er du som har satt den nettingdriten i fronten og nyrene, det var jææævli stygt! Men jævli kul bil ellers, gleder meg til å se denne ferdig:-) Skal love deg at det skal vekk!!! Kom levert sånn.. Håper eg kan vise fram bilder av ferdig lakka bil før April
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå