Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Fått bremser å pedal boks i hus. Blir litt arbeid med å tilpasse pedalboksen, har funne fram Cognac, øl og ideblokka så får vi sjå om ikkje ein kjem på noko lurt :lol: Hadde håpet å kunne justere boksen etter den er montert.. Om det er nåken som har noko lurt så hiv ut eit bilde etc :)

a717a83b.jpg

1ff30bc3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka pedal box ditta e da? Jeg har fått tilbud om å kjøpe et helt nytt wildwood stående men lurer litt på hvordan det blir med plass?

Bør no vere bra med plass?? Kan du ikkje bare be om å få måla på den Wildwood boksen, så sjekker du dei mot plass i bilen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha lexan ruter? og hvordan har du tenkt til å heve/senke ruta uten elmotor?

Har bestilt lexan, blir med skyveluke i ruta. Kommer ikkje til å heve senke den :) Blir det for varmt tar eg den bare ut å kjøre med nett som eg gjorde det med org glass!! :)

Kult prosjekt :-)

Hvor bestiller du lexan ruter fra, og får du bestillt kun til dørene eller må du kjøpe helt sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha lexan ruter? og hvordan har du tenkt til å heve/senke ruta uten elmotor?

Har bestilt lexan, blir med skyveluke i ruta. Kommer ikkje til å heve senke den :) Blir det for varmt tar eg den bare ut å kjøre med nett som eg gjorde det med org glass!! :)

Kult prosjekt :-)

Hvor bestiller du lexan ruter fra, og får du bestillt kun til dørene eller må du kjøpe helt sett?

Takker :)

Rutene kommer frå ACM-AB

http://www.yourvismawebsite.com/a-composite-motor-ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er passformen på disse? Er du fornøyd?

Jeg vurderer sett fra ACM selv, men har også sett på sett fra Plastic4performance

Kittet de leverer skal vist ha meget god passform og prisen var ikke feil heller..

http://www.plastics4performance.com/Lex ... 1-377-710/

Frå ACM kommer dei kunn grovskårne, men frå plastics4performance er dei tilpassa å du kan få dei med bord kant. Er prisforskjellen som gjør at eg kjøpte frå ACM? Men vindu slidere kommer frå P4P.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...