Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen er deff blandt topp 3 E36 i råskap i dette lille land.

Men lurer på hvilket nyrebelte du har gått for, slik det blir nå, må jo bilen dure og riste noe utav helsike???

Takker å bukker for det :D

Har ikkje vert noko problem, men blir kanskje ein hårfin balanse mellom feedback og prolaps kommende sesong,, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med full tank? Var jo ikke så ille tall det da. Håper på å komme ned mot 1400 kg med full tank og meg i med min bil. Hva har du gjort for å få ned vekt på bilen? Kjører du metallskjermer og dører? Regner med du har glassfiber/carbon i panser og bagasjeluke?

Ang. alu.foringer, så vet jeg om et sted som selger de for en vesentlig billigere penge enn Turner. Har tenkt til å bestille derifra snart, så kan jo henge deg på en bestilling derifra hvis du vil, så sant du ikke allerede har bestilt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med full tank? Var jo ikke så ille tall det da. Håper på å komme ned mot 1400 kg med full tank og meg i med min bil. Hva har du gjort for å få ned vekt på bilen? Kjører du metallskjermer og dører? Regner med du har glassfiber/carbon i panser og bagasjeluke?

Ang. alu.foringer, så vet jeg om et sted som selger de for en vesentlig billigere penge enn Turner. Har tenkt til å bestille derifra snart, så kan jo henge deg på en bestilling derifra hvis du vil, så sant du ikke allerede har bestilt.. :)

Hvor? :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med full tank? Var jo ikke så ille tall det da. Håper på å komme ned mot 1400 kg med full tank og meg i med min bil. Hva har du gjort for å få ned vekt på bilen? Kjører du metallskjermer og dører? Regner med du har glassfiber/carbon i panser og bagasjeluke?

Ang. alu.foringer, så vet jeg om et sted som selger de for en vesentlig billigere penge enn Turner. Har tenkt til å bestille derifra snart, så kan jo henge deg på en bestilling derifra hvis du vil, så sant du ikke allerede har bestilt.. :)

Full tank, 60L fuelcell. Bilen din blir nok lettere enn 1400kg, men eg ville nok prøvd å ta der det går :) Men kommer jo så klart an på bruken av bilen!

Har kuttet ein del, men blir meir.. :)

Alt av breddere er glasfiber, panser er carbon, men tungt pga inner ramma 12kg,ca 6kg uten.

Dørene er halvert i vekt, fra 30kg komplett til 14 kg.

Bare bytting av tak til carbon vil nok utgjøre ca 30kg, men blir nok ikkje i vinter sjøl om taket er på vei fra Sverige :)

Om du ønsker kan du få alle vekter som er tatt ut av bilen, har det meste utenom asfalt vekt.

Du har kanskje desse fra før sia du har snakka med Raimond, trur han må ha ein av dei letteste E36 sedaner. Så har nok ein del tips kor du kan hente vekt. :)

Ang foringer så er desse bestilt desverre..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20-25kg på kasetten, og 10-15kg på takplaten? Så veier den nye platen 3-4kg? 25-30kg spart(..ish)?

Gøy å følge med, fyr på med bilder :)

Takker, skal prøve å få lagt ut mest mulig av det som blir gjort :) Det nye taket veg 3,4 Kg så du traff bra der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...