Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Funker baklysa når du bremser? skal kjøpe pedalboks selv nå er det noe jeg må modifisere for at baklysa skal funke?

Funker dei ja!! Enkleste er å kople trykk bryter inn på eine bremse rør/slange opplegget frå bremsesylinder.. Kan sende deg eit bilde på PM om du ønsker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker baklysa når du bremser? skal kjøpe pedalboks selv nå er det noe jeg må modifisere for at baklysa skal funke?

Funker dei ja!! Enkleste er å kople trykk bryter inn på eine bremse rør/slange opplegget frå bremsesylinder.. Kan sende deg eit bilde på PM om du ønsker..

supert hadde vert knall med et bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok kanskje laget meg en brakett skrudd inn i støtstanga/stempelstanga (vinklet litt opp, og litt ut), og så en tilhørende brakett som holdt bremselysbryteren. Når du trykker på pedal går støtstang inn i slave, og samtidig løser en ut bremselysbryteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok kanskje laget meg en brakett skrudd inn i støtstanga/stempelstanga (vinklet litt opp, og litt ut), og så en tilhørende brakett som holdt bremselysbryteren. Når du trykker på pedal går støtstang inn i slave, og samtidig løser en ut bremselysbryteren...

jeg satte brytern på bremsepedalen, og fjæren ned i bunnplata på pedalboxen, (biltema bryter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok kanskje laget meg en brakett skrudd inn i støtstanga/stempelstanga (vinklet litt opp, og litt ut), og så en tilhørende brakett som holdt bremselysbryteren. Når du trykker på pedal går støtstang inn i slave, og samtidig løser en ut bremselysbryteren...

jeg satte brytern på bremsepedalen, og fjæren ned i bunnplata på pedalboxen, (biltema bryter)

Har du et bilde? så igjennom tråden din men var ikke lett og se bryteren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...