olly Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Jeg hadde nok kanskje laget meg en brakett skrudd inn i støtstanga/stempelstanga (vinklet litt opp, og litt ut), og så en tilhørende brakett som holdt bremselysbryteren. Når du trykker på pedal går støtstang inn i slave, og samtidig løser en ut bremselysbryteren... jeg satte brytern på bremsepedalen, og fjæren ned i bunnplata på pedalboxen, (biltema bryter) Har du et bilde? så igjennom tråden din men var ikke lett og se bryteren kan ta et bilde og sende deg på pm, så vi slipper og ødelegge tråden til nupen
RoaldJ Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 da har eg sett gjennom alle sidene... sykt.... sykt rått
Terminatorbmw Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 jeg satte brytern på bremsepedalen, og fjæren ned i bunnplata på pedalboxen, (biltema bryter) Har du et bilde? så igjennom tråden din men var ikke lett og se bryteren kan ta et bilde og sende deg på pm, så vi slipper og ødelegge tråden til nupen Hadde vært fint
Nupen1 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 jeg satte brytern på bremsepedalen, og fjæren ned i bunnplata på pedalboxen, (biltema bryter) Har du et bilde? så igjennom tråden din men var ikke lett og se bryteren kan ta et bilde og sende deg på pm, så vi slipper og ødelegge tråden til nupen Hadde vært fint Ja blei mykje bryter preik Mange måter å løyse det på..
Nupen1 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 da har eg sett gjennom alle sidene... sykt.... sykt rått Takker for det
JE Motorsport Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Fet bil! Har du laget fothvileren selv eller hvor kommer den fra?
Nupen1 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Fet bil! Har du laget fothvileren selv eller hvor kommer den fra? Har laget den ja !!
Nupen1 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 selvgjort er velgjort Har hatt diffen på vekta i dag! Ka tippe du?
Nupen1 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Jeg tipper 38kg? Blei ein del meir ja :/
Pedi Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 45 KG ????? I helsike, hva er det du har montert i den da???? Såg for meg at min veier rundt 30-35 kg, så hva har du inni der som veier 10 kg mer?? (eller kan 210 diffene virkelig være sååå tunge? Trodde ikke jeg løftet 45 kg så lett liksom...)
Boost a`lot Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Det er mannlig det...Skal veie reservediffen i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå