Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Blir heller tvilsomt i år. Men må sei hadde vore konge å fått med seg ein tur ned der! :D

Det er alvorlig vanedannende! Var nede for første gang under Oldtimer i fjord og har nærmest ikke tenkt på annet siden. Det må oppleves :D

Tror det blir helt sykt med egen (nybygd) bil på trackday.

Påmelding er sendt så nå MÅ bilen bli ferdig [-o<

Så det er best å holde seg vekke altså ? :lol:

Du ligger nå bra an m bilen så burde vel gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått montert lex vinduer foran med slidere, litt plukk med å få stive det av skikkelig.

Kom godt med dei Biltema skjermene, brukte støtte stenger som følgte med til å stive av med :D

Ser veldig bra ut. Hvordan har du "låst" vinduet oppe?

Det står rett over spørsmålet ditt !! :)

Tenkte mer på om du hadde låst det oppe på noen måte inne i døra?

For hevemekanismen er vel fjernet? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt på det samme som JE, er høyden på vindu samme som originalt etter det lille løftet som kommer når man lukker døra eller har du festet det litt lavere?

Har ikke kikket noe særlig på det, men er litt usikker på hva vi gjør mtp listen oppe. Den er vel konstruert slik at døren må være lukket for å få vinduet helt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut. Hvordan har du "låst" vinduet oppe?

Det står rett over spørsmålet ditt !! :)

Tenkte mer på om du hadde låst det oppe på noen måte inne i døra?

For hevemekanismen er vel fjernet? ;-)

vis du ser på det nederste bilde så ser du at han har bora hull og skrudd fast med karosseriskruer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte litt på det samme som JE, er høyden på vindu samme som originalt etter det lille løftet som kommer når man lukker døra eller har du festet det litt lavere?

Har ikke kikket noe særlig på det, men er litt usikker på hva vi gjør mtp listen oppe. Den er vel konstruert slik at døren må være lukket for å få vinduet helt opp?

Her må du nesten bare prøve deg fram, har plassert vinduet så høgt eg kan uten at det tar i tak når du lukker vindu. Pass på at buen på vindu tar litt høyde, når du måler til innfestninga. Mulig rutene dåke har, passer å feste litt lengre ned i døra enn det eg har gjort!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, detta var no dritt! Har begynt å sette inn i bilen min, og ble oppmerksom på det der...

Men jeg skal ha teppe osv, så da må jeg vel tåle å sitte litt skeivt :)

Veit ikkje korleis du har festene dine, men før eg gjorde dette kjørte eg med det eine mitt motsatt av det andre. Eine peikte inn mot stol andre utover slik at stolen kom så nerme senter som mulig.. Dårlig forklart men du skjønte det kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra :applause: Hva slags diffcover skal du bruke? Har du kjøpt temp føler til diff også slik at du kan overvåke fra Racepak'n?

Har 210 diff'en å har ikkje funne noko "finne" cover.. Skal ha temp føler ja., men vil prøve å kjøpe uni boksen slik at eg ikkje treng å kjøpe org racepaq føler. dei koster jo skjorta å litt til i forhold til å kjøpe kunn temp føler og event trykk følere fra andre å kople dei opp mot boksen. Men det er jo alltids ein viss risk at dei ikkje kommuniserer å då er du jo like langt :) Men er av den sta typen så vil heller prøve å feile enn å ikkje ha prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, detta var no dritt! Har begynt å sette inn i bilen min, og ble oppmerksom på det der...

Men jeg skal ha teppe osv, så da må jeg vel tåle å sitte litt skeivt :)

Veit ikkje korleis du har festene dine, men før eg gjorde dette kjørte eg med det eine mitt motsatt av det andre. Eine peikte inn mot stol andre utover slik at stolen kom så nerme senter som mulig.. Dårlig forklart men du skjønte det kanskje :)

Tror jeg skjønner! Jeg har satt de sånn de skal sitte. Der er sparco corsa stoler, og kanten i forkant av stolen er helt inn til tunnelen. Så hjelper nok ikke å snu braketten heller :P

Har laget feste som passer på de orginale festenei bilen i kveld. Ble ikke så mye om å gjøre før det var i senter... Men er fortsatt litt irriterende!heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...