Gå til innhold

E36 GTR Stroker Turbo


Nupen1
 Share

Anbefalte innlegg

Gjør det skikkelig med diffen du! Tenkte å sende til han Calle jeg også, men det får bli når jeg får 210diff. Hvor mye tar han for jobben?

Tar 3000,- skr. Men no blei jo den stoppa i tollen på inn til Sverige :evil: Så blir vel ein del styr med å få den forbi der!.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som litt info.Legger merke til at du har lakkert diff.lokket, det anbefales ikke å lakke diff.deler da det medfører dårligere kjøling ;-)

Smart med luftehullene oppe i bakvinduet!

Hvist han skal ha ekstern diff kjøler så har vel litt lakk på dekselet lite å si..

Som Rayman skriver blir det kjøler, så det vetle lakken bremser av varme tar nok den seg av :)

Men enig i at det ikkje bør vere mykje som kan bremse kjølinga på diffen, spesielt på desse som har så lite kjøleribber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som litt info.Legger merke til at du har lakkert diff.lokket, det anbefales ikke å lakke diff.deler da det medfører dårligere kjøling ;-)

Smart med luftehullene oppe i bakvinduet!

Hvist han skal ha ekstern diff kjøler så har vel litt lakk på dekselet lite å si..

Som Rayman skriver blir det kjøler, så det vetle lakken bremser av varme tar nok den seg av :)

Men enig i at det ikkje bør vere mykje som kan bremse kjølinga på diffen, spesielt på desse som har så lite kjøleribber...

Aha, hadde ikke fått med at du skulle ha kjøler. Det endrer jo saken en del;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvordan går det med diffen din? Fått den ut av henda på Svenska Tullen?

Nei da der blei sorgens kapittel #-o Er på vei i retur, må sendes ned på nytt. Delvis min feil for å prøve gjøre ting etter boka, vert nok gjort litt annerledes neste gang ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer kort fortalt det å kunne få eit bedre el opplegg i bilen, ved å spare kabling. Med dette systemet bruker eg datakabel som signal frå bryter til rele panel, samkjøre pluss inn og mindre lengder på tilførsel kabeler til forbrukere. Eit rele brett bak og eit fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer kort fortalt det å kunne få eit bedre el opplegg i bilen, ved å spare kabling. Med dette systemet bruker eg datakabel som signal frå bryter til rele panel, samkjøre pluss inn og mindre lengder på tilførsel kabeler til forbrukere. Eit rele brett bak og eit fremme.

Du tenker på alt du Nupen :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...