Nupen1 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Takker igjen for tilbakemeldinger Fekk den returnerte pakken med ramper i dag, fekk sendt den på nytt så håper det går uten problem denne gangen Minker på tid til bilen bør stå race ready !! Håper eg får deler frå PeeBee i neste veke!! Har ventet leeenge på disse
R Andersen Skrevet Mars 14, 2013 Skrevet Mars 14, 2013 Håper eg får deler frå PeeBee i neste veke!! Har ventet leeenge på disse Venter i spenning jeg også. Er rimelig klar for å få delene fra han!
Boost a`lot Skrevet Mars 15, 2013 Skrevet Mars 15, 2013 Håper eg får deler frå PeeBee i neste veke!! Har ventet leeenge på disse Venter i spenning jeg også. Er rimelig klar for å få delene fra han! Jeg HAR deler fra ham og dem er HEEEELT KONGE!!
Nupen1 Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Håper eg får deler frå PeeBee i neste veke!! Har ventet leeenge på disse Venter i spenning jeg også. Er rimelig klar for å få delene fra han! Jeg HAR deler fra ham og dem er HEEEELT KONGE!! Ja er lite tvil om at det som kommer derfra er GULL!!
Nupen1 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 I og med at eg går å venter på deler, lager eg meg litt meir arbeid.. Sia eg har så lite å gjer fra før Skrur opp krana litt i år så hiver like godt i ny clutch før den gamle blir for svak Ut med Gripforce Inn med Tilton
Nupen1 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Grom clutch! Ja får satse på det holder Er litt spent på å teste det ut,, er litt vekt forskjell på dei to der kan du sei
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Byttet ut dei gamle beltene, då er det fem år til neste gang Venter ein ny stol over påske..
hess Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Ser meget bra ut Hvor mye skal den nye clutchen tåle og hvordan er vektforskjellen?
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Ser meget bra ut Hvor mye skal den nye clutchen tåle og hvordan er vektforskjellen? 1000-1200nm, tør du tippe vekta
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Gripforce svinghjul ''Tilton'' svinghjul Gripforce komplett. Tilton komplett.
Nupen1 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 mange mm er gripforce lamellen? Da må eg måle,, er ikkje heime før torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå