Kristian H. Foss Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Dette har blitt ekstremt! Hvor mye klaring har du mellom utløserlager og trykkplate? Mvh Har 3,5 mm klaring når utløyser lageret er tomt for veske. Det var målet jeg fikk av produsenten på mitt lager også. Skulle vel være 1/4" klaring.
Nupen1 Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Dette har blitt ekstremt! Hvor mye klaring har du mellom utløserlager og trykkplate? Mvh Har 3,5 mm klaring når utløyser lageret er tomt for veske. Det var målet jeg fikk av produsenten på mitt lager også. Skulle vel være 1/4" klaring. Stemmer nok det, max er hvertfall 5,3mm om eg ikkje huske heilt feil
JE Motorsport Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Blir meget bra ! Litt overrasket over at vekta er såpass...
Nupen1 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Blir meget bra !Litt overrasket over at vekta er såpass... Ja dem sier så.., men bilen var 1450 med 320 driverk før eg demonterte. Så syns ikkje den er så verst skjøl
Nupen1 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Skrevet Mai 29, 2013 Etter ein altfor lang vinterdvale rulla den ut for første gang siden september for egen maskin i dag Ellers kom det ein meget etterlengtet pakke frå PeeBee Motorsport. Han kan sakene sine
Remito Skrevet Mai 29, 2013 Skrevet Mai 29, 2013 NÅ har du bare med å komme på E30 meet. Helt enig!For en bil!
Kjellsen Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 RÅ BIL!!=) Liker arbeidet ditt og hvilke kvaliteter som er med i bygget Kjellsen
Nupen1 Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Er redd eg ikkje klare E30 Meet. Prøver å få til eit Trackday treff før Gatebil i Juli. Hadde vore ønskelig med nokre test runder på bil og sjoff før Gatebil Håpet er å holde bilen "ferdig" gjennom sesongen så eg kan få med meg fleire treff til neste år!! Blir der fleire treff i regi av E30 Meet i år??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå