|Ole| Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Kass AN koblng bruker du i bunnpanna? (innvendig diameter) Lure eg og på, virka litt liten innvendig?
///Mr.X Skrevet Januar 4, 2011 Skrevet Januar 4, 2011 Kass AN koblng bruker du i bunnpanna? (innvendig diameter) Lure eg og på, virka litt liten innvendig? 10AN Regner jeg med, som dem fleste turbo-returer er
Nupen1 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Kass AN koblng bruker du i bunnpanna? (innvendig diameter) Bruker AN 10..
Nupen1 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Kass AN koblng bruker du i bunnpanna? (innvendig diameter) Lure eg og på, virka litt liten innvendig? 10AN Regner jeg med, som dem fleste turbo-returer er Stemmer, AN 10 ja
Nupen1 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Blei ikkje gjort så masse som eg hadde håpa på i dag. Var ein del reingjering + eg måtte montere Helicoil på reg.dekselet, men er no klar til å løfte toppen på.
Nupen1 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Har vore uten nett nokre daga så har ikkje fått ut npko oppdat. før no Har fått montert motor, driver no med litt småplukk som brakett til hallgiver, litt lednings just ++
Nupen1 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Kjører du sekvensielt asså? Bra jobba! Prøver:) Takker!!
jsr-Racing Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 kordan har du løyst luftfilter problemet??? hos meg blei da så trangt at eg måtte sjæra vekk litt av lykto.. ps flott bygg stå på=)
Bildude Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jeg får så lyst til å begynne på bilen når jeg leser her!! Dette ser så utrolig bra! Stå på!
E30_Dale Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Ser jo meget bra ut her. Alltid gøy å se på en som står på som bare det
Nupen1 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Takker.. Ang. luftfilter er tanken å gå ned med 90' bend å ha luftfilter bak fanger med kanal frå grøftelys sats..
Gislius Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Ser bra ut! Kan ikke huske å ha sett noe tilsvarende, verken motor eller bodykit'et
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå