Gahrian Skrevet August 6, 2014 Skrevet August 6, 2014 Å lese denne tråden har vært de mest underholdende kveldstimene jeg har brukt på lang tid. Inspirerende at det er folk som deg der ute. Nupen1 reagerte på dette 1
Nupen1 Skrevet August 6, 2014 Forfatter Skrevet August 6, 2014 Takker for tilbakemeldinger Ang treff så ser det dårlig ut. Satser på å komme sterkere tilbake
Nupen1 Skrevet August 8, 2014 Forfatter Skrevet August 8, 2014 Sia eg likevel hadde ute diffen, blei den opna for ein sjekk! Såg bra ut ingen slitasje på ramper
AlexNilsen Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Helt rå effektkurve! Hvilke kamoppsett har du? Hvilken turbo? Hvordan er bilen å kjøre? Og når har du fullt trykk? Følger med!
Nupen1 Skrevet August 12, 2014 Forfatter Skrevet August 12, 2014 Er veldig nøgd med kjørbarheten!! Frykta den kom te å bli vanskelig å kjøre m det momentet, men er null stress
Teigland Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Tenkte å gjøre noe sånn som det der på E46'n min også. Så Michael Essa kjørte med wisefab control armer oppe og nede på sin. Passer alt over ens uten modifikasjoner? (tenker ikke på lengden i seg selv, da ettermarkedsarmene er justerbare)
Nupen1 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Skrevet August 14, 2014 Ja har bare gjort om på røret, gaffler og lager passer. Måtte lage til 10 mm spacer på indre feste
R Andersen Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Trodde du hadde armene til PeeBee bak.. De har jeg! Nupen1 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå