Nupen1 Skrevet August 14, 2014 Forfatter Skrevet August 14, 2014 Har ca ventet 2,5 år på dei!! Bestilte både øvre og nedre!! Får ikkje tak på han lengre, så måtte jo ordne noko !!
R Andersen Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Fikk mine i våres en gang og hadde vel max flaks... Har prøvd å ringe han "et par" ganger i det siste med samme resultat som deg... Nupen1 og awear reagerte på dette 2
Nupen1 Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2014 Handlet noen tidlige julegaver, frå meg til meg
Nupen1 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 Driver med litt opp gradering av Cocpit om dagen, ny skifter, elslokker og nytt bryterpanel. Fått ferdig luft til bremser bak og driver med kjøleluft til fører. R Andersen og handsome reagerte på dette 2
Nupen1 Skrevet November 2, 2014 Forfatter Skrevet November 2, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk R Andersen og JE Motorsport reagerte på dette 2
Teigland Skrevet November 2, 2014 Skrevet November 2, 2014 Har ca ventet 2,5 år på dei!! Bestilte både øvre og nedre!! Får ikkje tak på han lengre, så måtte jo ordne noko !! Tok nylig å bestilte meg øvre og nedre fra Wisefab, blir spennende å se hvor lang tid de bruker
Freakshow Skrevet November 3, 2014 Skrevet November 3, 2014 Sent from my iPhone using Tapatalk Hva er de "hullene" du har laget bak? Sent from my iPhone using Tapatalk
Nupen1 Skrevet November 3, 2014 Forfatter Skrevet November 3, 2014 Hva er de "hullene" du har laget bak? Sent from my iPhone using Tapatalk Luft til bremser bak Sent from my iPhone using Tapatalk
Teigland Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Hehe,, går nok ikkje 2,5 år der Sent from my iPhone using Tapatalk Bestilte gjennom GS så gudene veit, tatt 2mnd nå så,,
B10 BITURBO Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 Det er en helt utrolig bil,,,,, fantastisk godt gennomfört,, og de tal,,,, de er fuldstændigt vanvittige,,,,,, til lykke med den vogn du har......... ps. jeg håber motoren vil holde et stykke tid Nupen1 reagerte på dette 1
Nupen1 Skrevet November 14, 2014 Forfatter Skrevet November 14, 2014 Det er en helt utrolig bil,,,,, fantastisk godt gennomfört,, og de tal,,,, de er fuldstændigt vanvittige,,,,,, til lykke med den vogn du har......... ps. jeg håber motoren vil holde et stykke tid Takker [emoji1][emoji106]Satser på at motor holder ut 2015, så ein kan bruke penger på andre oppgraderinger [emoji5]️[emoji5]️ Sent from my iPad using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå