thomaleo Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 hei hei har en delebil e36 318I (ingen aning på årsmodell) sedan stående som jeg vil ha bort! den vil bli vraket når det ikke er mer deler igjen er noen få ting jeg vil ha stående igjen det er panser og girkasse utenom det kan det selges deler i hytt og pine skal se om jeg får fått av noe snø og tatt noen bilder av den i morgen motoren har skjært seg derfor blir den solgt. diff er allerede solgt! speedometer er tatt og brukes i egen bil. ratt var ikke i bilen når jeg fikk tak i den. foruten det er det bare å spørre ivei etter deler så skal jeg sjekke førerdør har ødelagt lås, mens alle andre dører er iorden men etter hva jeg husker var det noen riper i dørene, er utstyrt med sentrallås så jeg får ikke opp dørene overhodet! bilen står i møre og romsdal ; ) kan hentes selv eller kan sendes ut, frakt må betales av kjøper:) send pm eller spørr på forumet! edit: vil ha panseret på bilen så lenge som mulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 24, 2010 Share Skrevet November 24, 2010 hei heihar en delebil e36 318I (ingen aning på årsmodell) sedan stående som jeg vil ha bort! den vil bli vraket når det ikke er mer deler igjen er noen få ting jeg vil ha stående igjen det er panser og girkasse utenom det kan det selges deler i hytt og pine skal se om jeg får fått av noe snø og tatt noen bilder av den i morgen motoren har skjært seg derfor blir den solgt. diff er allerede solgt! speedometer er tatt og brukes i egen bil. ratt var ikke i bilen når jeg fikk tak i den. foruten det er det bare å spørre ivei etter deler så skal jeg sjekke førerdør har ødelagt lås, mens alle andre dører er iorden men etter hva jeg husker var det noen riper i dørene, er utstyrt med sentrallås så jeg får ikke opp dørene overhodet! typisk at d va panser e må ha da:P bilen står i møre og romsdal ; ) kan hentes selv eller kan sendes ut, frakt må betales av kjøper:) send pm eller spørr på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 hei heihar en delebil e36 318I (ingen aning på årsmodell) sedan stående som jeg vil ha bort! den vil bli vraket når det ikke er mer deler igjen er noen få ting jeg vil ha stående igjen det er panser og girkasse utenom det kan det selges deler i hytt og pine skal se om jeg får fått av noe snø og tatt noen bilder av den i morgen motoren har skjært seg derfor blir den solgt. diff er allerede solgt! speedometer er tatt og brukes i egen bil. ratt var ikke i bilen når jeg fikk tak i den. foruten det er det bare å spørre ivei etter deler så skal jeg sjekke førerdør har ødelagt lås, mens alle andre dører er iorden men etter hva jeg husker var det noen riper i dørene, er utstyrt med sentrallås så jeg får ikke opp dørene overhodet! typisk at d va panser e må ha da:P bilen står i møre og romsdal ; ) kan hentes selv eller kan sendes ut, frakt må betales av kjøper:) send pm eller spørr på forumet! spørs egentlig hvor mye du vil gi for det:) alt kan kjøpes i dag, panseret er noe jeg vil ha i tilfelle jeg kommer ut for ei skade, men unntak kan gjøres! så absolut ; ) gi meg en fin pris så skal jeg vurdere det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 kor mye du tenkte deg for panseret da? er det strøkent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 25, 2010 Forfatter Share Skrevet November 25, 2010 lakken er ikke strøken men etter hva jeg vet er det ingen bulker:) trenger lakkering absolutt om det skal brukes om jeg får 2500-3000 for det kansje? om det er grei pris? nytt koster 5000 så jeg skal sjekke i morgen etter skader på det: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 mange deler her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 frontfanger, grill komplett med nyrer, venstre lyktehus framme, høyre blinklys framme? hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 orginal frontfanger? 500-700? skal sjekke for skader grillnyrer har jeg ikke men har ramma lyktehus skal jeg ikke selge uten at du kjøper hele lykta 800-1000 for hele lykta blinklys er ødelagt etter hva jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 mange deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 har du omramme til varmluftanlegge?det dekset i dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomaleo Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 der lufta kommer ut?? alle de dekselene skal være der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molid Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 nei det dekslet med di runde knappene der du stiller varme og styrke og slår på varmetrådene i bakruta=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Har du bakpotte? Stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå