SSM Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Vet ikke, skal ta kontroll på den snart. Men jeg kan tenke meg at xenon lysene må av, jeg mangler litt baklys og skiltlys, så lekker bensin tanken hvis det er mer en halv tank, muligens et støtdemper feste bak. Ellers så skal det vere ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 bilder i mere helhet av bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 Er de ikke gode nok de som ligger her? Kan selvsakt ta nye og ta bilen på eu før salg, jeg venter bare på at rette bil skal dukke opp jeg nå. Er på jakt etter Touran 07-10 mod varebil, maks 130.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Feil på bilen; -Bensintank lekker med over 30l på tanken -Mangler høyre baklys (har ikke sett på det) -Servopumpa er lekk, tatt av reim -Rust her og der, ikke bærende. -"Klunk" lyd fra drivverk, kan vere drivakslinger eller diff foring -Muligens dårlig støtdemper topp bak, har GSP topper liggende. Jeg skal muligens over til Konsberg eller en plass der øst å hente bil i nermeste framtid, kanskje helgen. Kan da kjøre 320en over til en kjøper om det er aktuelt. 15.000kr som prosjekt/rep objekt. Ikke prutbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå