///christian Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Takk igjen! Vi må ta et bimmersmeet før jeg drar nordover da, drar fredag.. Høres ikke dumt ut Just tell me when? Imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 den var fin Behold lappen nå da Takk takk! Har begynt å kjøre vesentlig roligere enn jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Står det BMW i bakruta på denne? Tror kanskje jeg lå etter deg sørover på E6 Figga - Vist en dag. Sort Touran... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Takk igjen! Vi må ta et bimmersmeet før jeg drar nordover da, drar fredag.. Høres ikke dumt ut Just tell me when? Imorgen? Litt treg her. Bare gi beskjed en annen gang, så er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Står det BMW i bakruta på denne? Tror kanskje jeg lå etter deg sørover på E6 Figga - Vist en dag. Sort Touran... Stemmer det. Bmw-merket i bakruta blir forøvrig bytte ut. Bilen er forøvrig på verksted. Det som skal skiftes er; -Svingningsdemper -Venstre motorfeste -EGR-rør -Oppheng til eksosen Har lagt opp en innkjøps/what to do liste; -M-tech 2 front -Sotefilm til fram/tåkelyktene -Xenon i alle lysene.. (Usikker på hvor mange kelwin det er orginalt på bmw?) -Tone rutene helt fram -Chip -CSL bakluke? (Noen formeninger om dette, og hvor man får tak i dette til en overkommelig pris?) -Nye sommerdekk. 215/35-19 fram, 245/35-19 bak... Spiser jo dekk til frokost denne her gitt.. -Ta vekk 320d emblemet bak -Samt justere den litt mer ned bak.. Tror det ennå er litt og gå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Står det BMW i bakruta på denne? Tror kanskje jeg lå etter deg sørover på E6 Figga - Vist en dag. Sort Touran... Stemmer det. Bmw-merket i bakruta blir forøvrig bytte ut. Bilen er forøvrig på verksted. Det som skal skiftes er; -Svingningsdemper -Venstre motorfeste -EGR-rør -Oppheng til eksosen Har lagt opp en innkjøps/what to do liste; -M-tech 2 front -Sotefilm til fram/tåkelyktene -Xenon i alle lysene.. (Usikker på hvor mange kelwin det er orginalt på bmw?) -Tone rutene helt fram -Chip -CSL bakluke? (Noen formeninger om dette, og hvor man får tak i dette til en overkommelig pris?) -Nye sommerdekk. 215/35-19 fram, 245/35-19 bak... Spiser jo dekk til frokost denne her gitt.. -Ta vekk 320d emblemet bak -Samt justere den litt mer ned bak.. Tror det ennå er litt og gå på Er jo bare å fjerne det? La du merke til politibilen på avkjøringsrampen sørover fra Vist? Hadde en sånn "takk-for-at-det-lå-noen-foran" følelse da jeg så i speilet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 Er jo bare å fjerne det? La du merke til politibilen på avkjøringsrampen sørover fra Vist? Hadde en sånn "takk-for-at-det-lå-noen-foran" følelse da jeg så i speilet... Ja, herregud.. Mente at jeg skulle fjerne det ja! Ja, stemmer det! Ble rolig kjøring deretter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Tror det er 4300K orginalt i xenonlysene på e46`ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Tror det er 4300K orginalt i xenonlysene på e46`ene Hmm, godeste Sprauten? Hvor får man kjøpt dette til en overkommelig pris da? Hørte snakk i at man trengte adapter på lyktene (?), da mener jeg altså i lang/tåkelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Da har jeg gått i innkjøp av en chip til bimmer'n. Håper det hjelper litt på. Skal hente den ut på torsdagen, i samme slengen som jeg henter bilen fra verksted! Noen som forøvrig har erfaring med denne boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 riktig så fin bil:) fine hjul og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Takk takk. Blir en fryd og få på m-tech 2'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Tror det er 4300K orginalt i xenonlysene på e46`ene Hmm, godeste Sprauten? Hvor får man kjøpt dette til en overkommelig pris da? Hørte snakk i at man trengte adapter på lyktene (?), da mener jeg altså i lang/tåkelysene Jess;-b hm, ebay har vell noen kit me 4300Kelwin, men vet ikke om det trengs adapter Hvilken chip type er det du har fått tak i ? Er det powerbox eller omprogrameringsbox ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Tror det er 4300K orginalt i xenonlysene på e46`ene Hmm, godeste Sprauten? Hvor får man kjøpt dette til en overkommelig pris da? Hørte snakk i at man trengte adapter på lyktene (?), da mener jeg altså i lang/tåkelysene Jess;-b hm, ebay har vell noen kit me 4300Kelwin, men vet ikke om det trengs adapter Hvilken chip type er det du har fått tak i ? Er det powerbox eller omprogrameringsbox ? Hmm, får høre med bavaria når jeg kommer hjem, om hva som trengs osv. Er powerbox ja, får prøve å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 http://www.megalys.no/ds_product_info.p ... ucts_id/57 her er det noe adapter til hovedlysa, men burde vell ha linselykter for å få noe serlig effekt av xenon om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå