///christian Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 http://www.megalys.no/ds_product_info.php/cPath/26_38/products_id/57 her er det noe adapter til hovedlysa, men burde vell ha linselykter for å få noe serlig effekt av xenon om jeg ikke tar feil Det er orginalt xenon i nærlys, var lang/grøftelys jeg tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Heisann. Her kommer en liten oppdatering Har bestilt xenon til grøft/langlys 4300k, samt adapter til langlysa. Ellers så har jeg også kjøpt meg m-tech 2 fanger, da min orginale fanger gikk til heden. Denne er forøvrig lakka, samt at nyrene ble lakka i samme slengen. Måtte prøve på sommertøflene i anledningen med at jeg monterte fangeren -Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Til tross for mørke bilder så dette meget bra ut! M-tech plasst er altids en slager på E46! Hvordan klarer du deg på sommerhjula da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Kjempe pen bil, blir aldri dårlig med mtech på bmw=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Rå den ble nå! Liker felgene dine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Tusen takk for kommentarene gutter! Men alt er ikke bare fryd og gammen. Ser nå at ene fjæra på venstre siden bak knekt. Ellers så har jeg jo slitt med at jeg ''mister trykket''. Så jeg har feilsøkt litt, samt hørt litt på erfaringer, så ny LMM er bestilt. Ellers så er det bestilt; -Nye nyrer ( Da den ene falt av og tok kveld ) -Oljefilter -Girkule type M -Reperasjonslakk -Tempføler Så var jeg og hente ombyggningsadaptere fra dybvik racing. Altså de man trenger for og bygge om til xenon i langlysene. Så kom DHL med 2stk xenonsett, 4300k. Begynner og komme seg nå. Legger ved et bilde jeg tok her en dag. Har forøvrig lagt om til vintertøflene igjen -Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ser du ann på været hele tiden eller mister??Syns du bytter dekk fram å tilbake hele tiden,fra sommer til vinter,fra vinter til sommer,så vinter igjen..He He Men fin bil,gjorde seg med m fanger,har mye ã si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Ser du ann på været hele tiden eller mister??Syns du bytter dekk fram å tilbake hele tiden,fra sommer til vinter,fra vinter til sommer,så vinter igjen..He He Men fin bil,gjorde seg med m fanger,har mye ã si Hehe, det gjør jeg vettu.. Hadde ikke bytta om til sommer om det hadde vært snøstorm... For og sette det litt på spissen Der jeg står på det bildet ovenfor er i en bakgate, ellers rundt om så var det tørre og fine veier.. Har forøvrig lagt om til vintertøflene igjen, skiftet til orginal cd-spiller med den lille navigasjonen. I det jeg gjorde det, så skulle jeg bak i bilen og sette inn noen cd'er, men neida, der manglet det magasin til cd-skifter'n. Så det ble bestilt opp, samt innerskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Lurer på om jeg skal bestille meg carbon CSL bakluke.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Flott bil! Jeg har CSL luka fra GS, "karbon" versjonen. (Bilder i tråden min) Men det er vel mer glassfiber med karbonstruktur mener jeg, men den ser bra ut, noe tilpasning må påregnes når du monterer, spesielt for å få plass til låsen. Skulle jeg kjøpt meg ny CSL luke nå hadde jeg kanskje spart litt for å kjøpe en original luke for perfekt passform og uten tilpasninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Tok noen kjørebilder her om dagen. Vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Heisann. Jeg vurderer å beholde bilen, så da bestilte jeg i samme slengen splitters og baklukespoiler, i og med at det ikke ble noe annet kjøp Må jo ha carbon, 320'n kommer jo til og gå som et olja lyn etter dette. Får litt downforce i tillegg så blir det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Da har jeg bestilt nye dekk, 215/35 til framfelgene, så tar jeg de dekkene som var framme, bak. 235/35. Ellers så er E30'n en prioritet, blir kjøpt datasprut så fort som mulig Bilde med splitters'n på. -Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Pent pent,bra senk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 nye speil så æ du der;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå