Gå til innhold

///Christian's E46 dieselpurk.

Share

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann. Her kommer en liten oppdatering :)

Har bestilt xenon til grøft/langlys 4300k, samt adapter til langlysa.

Ellers så har jeg også kjøpt meg m-tech 2 fanger, da min orginale fanger gikk til heden. Denne er forøvrig lakka, samt at nyrene ble lakka i samme slengen.

Måtte prøve på sommertøflene i anledningen med at jeg monterte fangeren :D

wfzezw1d4zb07u31evgo.jpg

ii9e8ehxnxdh1dyguw45.jpg

evi7pf9p8jsil1wxw1bm.jpg

ogw6pxnqrh350iwabv6e.jpg

0vnrzar8vid6vpwj80xl.jpg

-Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kommentarene gutter! :D

Men alt er ikke bare fryd og gammen. Ser nå at ene fjæra på venstre siden bak knekt. Ellers så har jeg jo slitt med at jeg ''mister trykket''. Så jeg har feilsøkt litt, samt hørt litt på erfaringer, så ny LMM er bestilt.

Ellers så er det bestilt;

-Nye nyrer ( Da den ene falt av og tok kveld )

-Oljefilter

-Girkule type M

-Reperasjonslakk

-Tempføler

Så var jeg og hente ombyggningsadaptere fra dybvik racing. Altså de man trenger for og bygge om til xenon i langlysene. Så kom DHL med 2stk xenonsett, 4300k. Begynner og komme seg nå.

Legger ved et bilde jeg tok her en dag. Har forøvrig lagt om til vintertøflene igjen :)

khkyqeobvtbokbap0nk8.jpg

-Christian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ann på været hele tiden eller mister??Syns du bytter dekk fram å tilbake hele tiden,fra sommer til vinter,fra vinter til sommer,så vinter igjen..He He ;)

Men fin bil,gjorde seg med m fanger,har mye ã si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ann på været hele tiden eller mister??Syns du bytter dekk fram å tilbake hele tiden,fra sommer til vinter,fra vinter til sommer,så vinter igjen..He He ;)

Men fin bil,gjorde seg med m fanger,har mye ã si

Hehe, det gjør jeg vettu.. Hadde ikke bytta om til sommer om det hadde vært snøstorm... For og sette det litt på spissen ;) Der jeg står på det bildet ovenfor er i en bakgate, ellers rundt om så var det tørre og fine veier..

Har forøvrig lagt om til vintertøflene igjen, skiftet til orginal cd-spiller med den lille navigasjonen. I det jeg gjorde det, så skulle jeg bak i bilen og sette inn noen cd'er, men neida, der manglet det magasin til cd-skifter'n. Så det ble bestilt opp, samt innerskjermer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Flott bil! :) Jeg har CSL luka fra GS, "karbon" versjonen. (Bilder i tråden min) Men det er vel mer glassfiber med karbonstruktur mener jeg, men den ser bra ut, noe tilpasning må påregnes når du monterer, spesielt for å få plass til låsen.

Skulle jeg kjøpt meg ny CSL luke nå hadde jeg kanskje spart litt for å kjøpe en original luke for perfekt passform og uten tilpasninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

Heisann.

Jeg vurderer å beholde bilen, så da bestilte jeg i samme slengen splitters og baklukespoiler, i og med at det ikke ble noe annet kjøp :)

Må jo ha carbon, 320'n kommer jo til og gå som et olja lyn etter dette. Får litt downforce i tillegg så blir det bra.. :stupid:

4ngq6abkm3bfyab7gm7g.jpg

2d4vvxalh1lx9yiz53wm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...