Morty999 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 De åpner, da jeg har grei varme på tomgang, men når jeg kjører blir det dårligere, og tilslutt helt kaldt. Har lufta mere idag, og virker som det ble bedre, skal gi beskjed når jeg har hatt en lengre prøvetur.Noen som har tatt vekk den automatiske temp reguleringa, og heller satt inn det fra en uten? jeg fjernet min i fjor vinter. og da var problemet borte.. men satt tilbake en annen igjen nå. og da var feilen tilbake.
Thelax Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Jepp. Det er det jeg ikke skjønner, har fin motor temp, å nok vann etc, men når jeg kjører forsvinner varmen. Men den kommer tilbake etter ei stund på tomgang igjen. Må vel røske ut hele anlegget å sjekke alt..
Morty999 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 min er AKKURATT lik.. kan bare slippe den ned poå 1000 rpm i 5 sek så kommer den tilbake.. irriterendes i detta været heldigvis kjører jeg ikek bmw'n om vintern lengre. hehe
Thelax Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 MÅ finne ut av dette! Irriterende!!!!
e3978 Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Motortemp er fin, og vannpumpa og termostaten er ny. Er det noen følere inni bilen som skal registere varmen? Har A/C, men den er kobla vekk.Lurer på hva den lille dingsen over temp kontroll bryteren er til? Den lille dingsen er en "sniffer", det er den som måler tempen inni bilen...
Fliid Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Luft systemet ordentlig. Vannventil har ikke en eldgammel E30. Kun en hjelpepumpe for gjennomstrømning. Om den går eller ikke går, så får du god temperatur i varmeanlegget ti kupè. Har du flyttet over vannventiler fra M52 oppsettet?
Thelax Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Det vet jeg ikke, var en som satt i motoren for meg. Hvor står disse ventilene?
tonyku Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Kansje defekt termostat. Har hendt.....1 av 1 000 000 ganger kansje
Hauso Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Motortemp er fin, og vannpumpa og termostaten er ny. Er det noen følere inni bilen som skal registere varmen? Har A/C, men den er kobla vekk.Lurer på hva den lille dingsen over temp kontroll bryteren er til? Den lille dingsen er en "sniffer", det er den som måler tempen inni bilen... Jeg har også sånn, men har jo ikke noe som gir meg beskjed om hvor varmt det er i bilen? Er den faktisk i bruk, eller er det hvis du har noe mer stash enn standard? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå