Gå til innhold

Mulig løsning på varme i bil under kjøring E30 med M52B28

Anbefalte innlegg

Skrevet
De åpner, da jeg har grei varme på tomgang, men når jeg kjører blir det dårligere, og tilslutt helt kaldt. Har lufta mere idag, og virker som det ble bedre, skal gi beskjed når jeg har hatt en lengre prøvetur.

Noen som har tatt vekk den automatiske temp reguleringa, og heller satt inn det fra en uten?

jeg fjernet min i fjor vinter. og da var problemet borte.. men satt tilbake en annen igjen nå. og da var feilen tilbake. :(

Skrevet

Jepp.

Det er det jeg ikke skjønner, har fin motor temp, å nok vann etc, men når jeg kjører forsvinner varmen. Men den kommer tilbake etter ei stund på tomgang igjen. Må vel røske ut hele anlegget å sjekke alt..

Skrevet

min er AKKURATT lik.. kan bare slippe den ned poå 1000 rpm i 5 sek så kommer den tilbake.. irriterendes i detta været :P

heldigvis kjører jeg ikek bmw'n om vintern lengre. hehe

Skrevet
Motortemp er fin, og vannpumpa og termostaten er ny. Er det noen følere inni bilen som skal registere varmen? Har A/C, men den er kobla vekk.

Lurer på hva den lille dingsen over temp kontroll bryteren er til?

zhynuzl1tcus2v9ruiw2.jpg

Den lille dingsen er en "sniffer", det er den som måler tempen inni bilen...

Skrevet

Luft systemet ordentlig. Vannventil har ikke en eldgammel E30. Kun en hjelpepumpe for gjennomstrømning. Om den går eller ikke går, så får du god temperatur i varmeanlegget ti kupè. Har du flyttet over vannventiler fra M52 oppsettet?

Skrevet
Motortemp er fin, og vannpumpa og termostaten er ny. Er det noen følere inni bilen som skal registere varmen? Har A/C, men den er kobla vekk.

Lurer på hva den lille dingsen over temp kontroll bryteren er til?

zhynuzl1tcus2v9ruiw2.jpg

Den lille dingsen er en "sniffer", det er den som måler tempen inni bilen...

Jeg har også sånn, men har jo ikke noe som gir meg beskjed om hvor varmt det er i bilen? Er den faktisk i bruk, eller er det hvis du har noe mer stash enn standard? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...