Morty999 Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 det gamle innsuget er også mye dårligere enn det nyere så måtte jo vært bedre å bytta? blir bra detta her
kest Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 Hei Morty Blir vell bra ettervært er det noe og hente av effekt på og bytte til det nyere? liker utseende på den gamle forhold til det nye
Morty999 Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 hvor mye vet jeg ikke. men det har endel bedre flow enn det gamle jeg hadde også satt på topp ifra e34 535 med tilhørende innsug da får du litt mer futt
knut_olestad Skrevet Desember 17, 2010 Skrevet Desember 17, 2010 Hvordan er det å koble opp det gamle innsprutet da? Ser for meg at innsprøytninga fra E28 med M30 vil være enklere da det er plug and play?
kest Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Skrevet Desember 17, 2010 Takk for innspill og tips, blir nok og bruke det innsuget som jeg har og som er org til motor,værtfall i første omgang.
kest Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Toppdekslet er ganske hakkete og stygt, vurderer og kjøpe meg helt nytt eller så må jeg få glassblåst eller sandblåst det. Vist det skal blåses vurderer jeg og lakke bmw merket med airbrush. Dette er eventuelt bare en første prøve for og se om det er noe jeg kunne likt.
Positiv Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Hei Kest Problem med den type toppdeksel, er at merket blir mer eller mindere skjult under luftmengdemåleren. Det er grunnen til at jeg kjøpte den typen jeg har. Og en annen ting er at mitt kommer fra en e34 hvor lmm er montert til toppdekselet, i en egen brakett. Ellers ville lmm henge løst med det orginale dekselet. Der sitter luftfilterboksen og lmm i en egen ramme. Og vedrørende innsuget ditt, hadde jeg beholdt det. Kan ikke si jeg har sett mange av den typen. Vil gjøre at motoren din skiller seg ut, på en positiv måte. Mvh Bent
kest Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Hei Bent Se dær ja det hadde ikke jeg tenkt på, ser jo meget bra ut med toppdekslet du har,vil det passe på min gammle topp tror du? Liker innsuget beholder det
Positiv Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Hei Bent Se dær ja det hadde ikke jeg tenkt på, ser jo meget bra ut med toppdekslet du har,vil det passe på min gammle topp tror du? Liker innsuget beholder det Alle m30 motorene skal ha det samme dekselet. Men om din er en m90 så vet jeg ikke. Men det ser da likt ut som mitt, i størrelse. Så vil tro det passer. Men når e28 guruene her på forumet våkner, får du et klart svar. Mvh Bent
Positiv Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Når det gjelder røret som går fra lmm til luftfilteret så er det sveiset på en brakett som er festet til orginalfestene for luftfilterboksen. De er ellers vansklige og få festet godt. Mvh Bent
kest Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Javest det e en M90, det står M90 i toppen er også usikker på om det går og sette på en e34 topp på min blokk som ble nevnt ovenfor pga kjølekanaler men har ikke peiling.(beholder den toppen jeg har foreløbig)takker for tips MVHkenneth
Positiv Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Javest det e en M30 motor men det står M90 i toppen er også usikker på om det går og sette på en e34 topp på min blokk som ble nevnt ovenfor pga kjølekanaler men har ikke peiling.(beholder den toppen jeg har foreløbig) takker for tips MVH kenneth Nei Kenneth, mente ikke at du skulle bytte hele toppen. Kun toppdekselet. Min motor kommer fra en 82-84 e23, 732i Det er kun toppdekselet som er fra en e34. Mvh Bent
kest Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Javest jeg skjønnte det,ble bare nevnt i en tidligere post fra Morty at han ville satt på en topp fra en e34 535.
Positiv Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Javest jeg skjønnte det,ble bare nevnt i en tidligere post fra Morty at han ville satt på en topp fra en e34 535. Javel, slik å forstå. Mvh Bent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå