kest Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Skrevet Januar 29, 2011 ja det var ikke like enkelt som det så ut til når man så andre gjøre det.
kest Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Nu haster det og bli ferdig med e36n før vintern kommer, det klør i e28 løsta har ikke gjort noe med den i sommer.
kest Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 No er det ikke lenge til e28 ruller inn i garasjen ser frem til og komme i gang med denne igjen.
helland Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 flere som sliter med at døgnet ikke har nok timer til å ta seg av alle bilene skjønner jeg hehe
kest Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 off har akkurat fått hentet de siste delene til e36n så det går sikkert et par uker til jeg får e28n i garasjen
kest Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Får se hva som skjer vidre med 3,5l motoren har bestilt et par turboer med grenrør så det er mulig det blir twin turbo bygg ettervært det kunne jo vært et artig prosjekt og prøvd seg på, men dette har jeg ikke gjort før så trenger nok innspill og info underveis jeg har ikke tenkt på godkjenning og akter ikke og gjøre det med det første heller siden dette er et langtids prosjekt. Og siden jeg lenge har hatt lyst til og prøve meg på og bygge en turbo motor så kan det se ut som jeg har tatt første steget i den rettning
launcher Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 sitt med tankan om å få tak i ei blokk å bare bynne å handle smidde dela,,turbobygg blir d nok på mæ uansett..rette e34a dukke nok opp til rett tidspunkt
MortenHamre Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Følger med her ! Holder på og bygge om fra 518 til 525 jeg og ! Greier tips og få her
kest Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Er det noen om har noe og si om disse turboene? er de kanskje litt små eller duger de? hva kan jeg hente ut med de på en m30b35 ? hva bør jeg gjøre med motoren ellers foreskempel stempler,veiv,kam,ventiler,lager,pakninger,bolter,dyser osv. for og få ting til og fungere over tid?tenker værtfall og kjøpe smidde lavkomp stempler og alt av lager, pakninger og bolter nytt ellers trenger jeg tips med tanke på veiv,kam,ventiler og eventuellt andre ting som trenger oppgraderig? jeg kjøpte de tuboene for at jeg kom over de på nett til en billig penge og at det var med grenrør som så orginalt ut og at selger mente de ikke var brukt men hadde blitt liggende over tid. Alt av tips og info mottas med stor takk
kest Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 viewtopic.php?f=1&t=180642&hilit=m30b35+turbo Regne med det var hær du mente fant det etter jeg snakket med deg på tlf. super tråd det dær
launcher Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=180642&hilit=m30b35+turboRegne med det var hær du mente fant det etter jeg snakket med deg på tlf. super tråd det dær ja glemte visst nåkka vesentli,men du vet no
kest Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Skal dra og hente turboene på posten i morgen gleder meg litt, jeg har sett gjennom hele tråden til e28turbo nettopp og det var mye spennende og se dær, det gir mer smak på m30 turbo prosjekt i e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå