ChallesBimmer Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Heihei, nå trenger jeg litt hjelp her ! Skulle ut å kjøre ista, men når jeg setter foten på clutchen er det absolutt ingen motstand, kunne dytte den inn med lillefingeren.. Kjørte seinest i går ettermiddag og det har ikke vært noe sluring eller problemer med cluchen så lenge jeg har hatt den.. Sjekket bremsevæskenivået ista, og det var helt i orden! Noen som har vært borti dette før, eller vet hva det er ?
Kennethe34 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Lekkasje på slavesylinder muligens. Den står på v. siden av girkassa, prøv å skru den ut å se etter noe br. veske som har lekt ut. Husk å ikke trø på clutchen når du har slavesylindern demontert!
manta-a Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Har vel en i overkant av pedal og,den som va gåen på min når æ fikk de symptoman der=)
jensemann23 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 hei. Det er garantert frosten som gjør det. Sett bilen i første gir, start opp og kjør, du klarer fint å gire opp når du slipper gassen. Få bilen i hus eller bare kjør til den er skikkelig varm. Da løser det seg opp.
ChallesBimmer Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Hei Nå har jeg skiftet både master og slavesylindern, så clutchen funker igjen Men, den tar så sykt langt inn i forhold til det den gjorde før. Lufta endel igår, men da tok ikke clutchen.. Også lufta vi endel idag, og endelig så tok den, men langt altfor lite, og for langt inn:/ Noen tips ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå