Gå til innhold

Mistenker dårleg bensintrykk


Bellen
 Share

Anbefalte innlegg

Har ein M54B25 i min bil. Tidligare i sommar hadde eg problemer med at feilkodene p0171 og p0174 dukket opp, altså at motoren går for magert. Så gjekk eg frå å fylle 95 oktan til 98 oktan, og etter dette har ikkje desse feilkodene dukket opp. Men nå i seinare tid så dukker feilkodene p0190 og p0191 opp.. I følge Carsoft, så har desse kodene noko med ein ventil i Evap systemet som ikkje klarer å stenge og opne, alt etter om det er kode 190 eller 191, husker ikkje kva for ei kode som var til kva.

Men når eg søker opp desse kodene på internett, så finner eg bere informasjon om at dei gjelder for bensintrykksensoren i motoren, og eg føler at det er ein bedre sammenheng med dei fårgående kodene som eg fekk tidligere i sommar.

Eg synest også at bilen er litt lat til å ha 192hk, men har ikkje prøvd andre 325'er til sammenligning, så det kan bare vere synsing frå mi side.

Nokon som har nokon formeining om dette og om kva som kan vere problemet her?

Så lurer eg på om det er en enkel måte og måle bensintrykket med vanlig manometer på desse motorane, eller om enn må inn med meir avansert diagnoseutstyr for å finne ut trykket?

Mvh Bellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bellen,

holder på med samme vurdering selv på min 318 (M34B19).

Du kan måle bensintrykket på railen (kalles visst også dyseregister) som ligger over dysene. Her finnes en liten plugg som kan skrus ut for tilkobling av manometer. Skal være enkelt å skaffe manometer og nødvendige slangedeler på TESS, men så langt har jeg ikke kommet ennå. Kan vel ikke koste allverden å få målt dette på verksted heller.

Av forskjellige fora jeg har vært inne på, ser det ut som bensinpumpe er en problemdel på E46. Er visst lett å skade pumpa hvis man kjører tanken for tom. Det er sikkert andre på forumet som kan bekrefte eller avkrefte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Aquarius

Kva symptomer har du på din bil? Får du fram feilkoder?

Eg er utdanna maskinist, så skruing er eg godt kjend med, så feilsøkinga kjem eg sikkert til å foreta sjøl. Problemet nå er at eg er på sjø, så eg får ikkje sett på det før til jul.

Hadde vore fint om du kunne tatt nokon bilder under din feilsøking, er vel ikkje så utrulig stor forskjel på oppbygginga av motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...