K-E Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Da var det tid for min første bil. Valget stod mellom en 318 (M43) og en 320 (M52), men jeg valgte en 318 fordi forskjellene var minimale, med unntak av prisen. 1999 modell 210000 km Manuell Sportsunderstell Sportsseter Hvite blinkys Nye alu felger med nye dekk Alu felger med nye vinterdekk Annonsebilder: Hentet den hjem: Så var det på med vinterhjul: Planer i vinter: Skrubbing av interiør Anlegg Angel eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Dette ser jo ut som en fin fin start K-E Kan kansje legge til felg og litt senk på planene dine, så blir det bra Btw: Kjenner meg kansje igjen fra mp, LuXcy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 27, 2010 Forfatter Share Skrevet November 27, 2010 Felger kommer etterhvert Jeg har ikke bestemt meg for hvilke ennå, men jeg sikler litt etter csl felger (replica ofc). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Fin bil! Husker vel kanskje meg også fra Mp Felgene var bra råe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Csl er rette felgene Jeg er hvertfall knallfornøyd. Pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Takk takk Blir nok csl replica når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 (ble ikke helt bra for kald på fingrene for og få det noe bedre) Si ifra viss jeg skal fjerne Ja er kule felger det! ^^, Synes også Hartge Classic felgene er kule på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 K-E fra mopedportalen? dav-a her! Ser ut som vi har samme bil i samme farge, stilig! Gratulerer! Du har 1,9L motor? Kommer til å følge med her, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Fin bil Senk og 18" - 19" felger, så blir den kanon ! Og lag til dobbel eksos ut bak ikke 4, men 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 K-E fra mopedportalen? dav-a her! Ser ut som vi har samme bil i samme farge, stilig! Gratulerer! Du har 1,9L motor? Kommer til å følge med her, ja Jepp, K-E fra MP 1,9L ja, 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Fin bil Senk og 18" - 19" felger, så blir den kanon ! Og lag til dobbel eksos ut bak ikke 4, men 2. Noe mer senk kommer nok ikke, av praktiske grunner. Blir lite kjøring på flat fin asfalt her Blir nok et sett med 18" eller 19" csl replica felger om alt går etter planen Vurderer å bytte ut hele lyddemperen til en med to stusser. Passer f.eks en lyddemper fra en 320i, rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Hehehee stilig... Har du lyst på cruisecontrol og multifunk ratt så har jeg det liggende etter at min ble ombyd Masse andre deler om du plutselig trenger noe! Stilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 dobbel stuss fra av 320i skal gå rett på, glenglen har det på sin E46 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hva skjer her da? Bass må man ha Hjemmelaget kasse: I bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Grattis med en skikkelig pen E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå