motocross4 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Hallo. Som topp sier,går 165/65 r15 på 195/65 r15 dekk på felgen`? Evt er det stress å ta det på eller er det ikke noe stress? Mvh. Robin http://images.bimmers.no/files/yr2nmcgkycwhn69acovg.jpg Disse felgene, usikker på bredde, da det ikke står noe på felgene
E-39 Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Det går sikkert bra. Finn ut hvor mange tommer felgen din er i bredden,og hør med en dekk forhandler.
todleif Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Rulleomkretsen blir heilt feil, so det er ikkje lovligt.
motocross4 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 bump ingen som har bedre svar? jeg skal ikke ha den på veien!
todleif Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 bump ingen som har bedre svar? jeg skal ikke ha den på veien! Du må finne ut bredden på felgene! Det står som oftest litt info på innsiden eller utsiden av felgene. Og det kan være greit å forklara kva du skal bruke dette til, slik at noken kan svare på om dette er forsvarligt
motocross4 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 bump ingen som har bedre svar? jeg skal ikke ha den på veien! Du må finne ut bredden på felgene! Det står som oftest litt info på innsiden eller utsiden av felgene. Og det kan være greit å forklara kva du skal bruke dette til, slik at noken kan svare på om dette er forsvarligt Bredden er jo bare og gjøre om til tommer, jeg skal bruke den sånn at jeg kommer fram i gården for jef holder på og pusse den opp og jeg har bare slitte sommer dekk så jeg lurer på om di dekka går på di felgene jeg har som er 195 og jeg skal ha på 165 så går det???????
Eksos Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Bredden er ikke bare å gjøre om til tommer, du har ikke engang nevnt bredden på felgen her.. Du har nevnt bredden på dekket, og det dekket kan være montert på mange forskjellige felger..
Lars89 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Går sikkert helt fint. De fleste originalhjul er jo "ballong" så setter du på et 30mm smalere dekk får du gjerne rett dekkside/litt dekkstrekk.
motocross4 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Ja. Det går sikkert fint.. Oki, da prøver jeg på det:)
motocross4 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Går sikkert helt fint. De fleste originalhjul er jo "ballong" så setter du på et 30mm smalere dekk får du gjerne rett dekkside/litt dekkstrekk. Oki,takk gjør ikke noe om det blir litt strekk,skal bare bruke i gården:) holder på og pusse bilen opp og greit og komme seg fram da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå