Arnfleip Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Hei! Kompressoren har stoppet, bilen er helt nedsunket og jeg feilsøker.. Har målt spenning ut fra sikringer, via kontakter og helt inn til releet på kompressoren som ligger i reservehjulsbrønnen. Altså, det er ingen ledningsbrudd inn til kompressoren. Det er 12 volt på de feiteste ledningene og noen tynnere med ca.7 volt.. Høres dette kjent ut for noen? Uansett, når jeg tar ut den ene sikringen til kompressoren og putter den inn igjen, "spyttes" det luft/våt luft ut av et lite hull(som skal være dær). Virker som den prøver å starte, men ikke klarer det.. Releet kobler inn, men kobler ut igjen etter "spyttet" av luft.. Noen som kan hjelpe meg videre? Det stopper seg liksom..
miils Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 kansje du har kondens i slangene, så er d frosset til is?
Arnfleip Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 jeg håper det er så enkelt vi får se i morgen etter et par døgn med tining i en varm garasje..
Odd-M Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Selv om kompressoren står stille så skal den ikke synke sammen. Du har nok lekkasje et sted. Dersom du kjører lenge med lekkasje overbelastes kompressoren og vil til slutt ødelegges.
Arnfleip Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 takker for tips! da er det kanskje det som har hendt. hører noen sier at hvis bilen er helt nedsunket så er den nesten ikke kjørbar.. min går det helt greit å kjøre, men den er vuggete ved humper osv.. nå skal det sies at den står hele tiden pga jeg ikke vil ødelegge mer. skal kjøre den til et verksted i kveld for å sjekke nærmere med bmw mekaniker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå